هکتور کوپر

تیم ملی فوتبال کشورمان در حالی به مصاف ازبکستان می رود که حریفش پیش از این و در یک سال اخیر در هیچ دیداری برنده زمین را ترک نکرده است.

سرویس ورزش مشرق – تیم ملی ازبکستان که اردیبهشت ماه سال جاری در دیداری دوستانه رودرروی تیم ملی کشورمان تن به شکست یک بر صفر داد طی یک سال اخیر در 8 بازی رسمی اش هیچ بردی کسب نکرده است.

تیم ملی ازبکستان آخرین بار در شهریور سال گذشته و در دیداری دوستانه تیم ملی قرقیزستان را با نتیجه 0-5 مغلوب کرد و پس از آن در 8 بازی دیگر هرگز طعم پیروزی را نچشیده است.

ازبکها در دیدارهای دوستانه هم نتایج خوبی در کارنامه نداشته اند. این تیم در 6 بازی دوستانه اخیرش به ترتیب مقابل امارات، سنگال، مراکش، ایران، اروگوئه و سوریه پیروز نشد. این تیم در 4 بازی باخت و در دیدار با سوریه و سنگال مساوی کرد.

نکته جالب تر اینکه ازبکستان به شدت با ضعف گلزنی هم مواجه بوده و در این 6 دیدار فقط موفق شده 2 بار دروازه حریفانش را باز کند.

فدراسیون فوتبال ازبکستان حالا با به خدمت در آوردن سرمربی سرشناس آرژانتینی درصدد است تا اتفاقات مثبتی را در تیم ملی فوتبالش ایجاد کند.

تیم ملی ازبکستان سومین تیم ملی هکتور کوپر است که سرمربیگری اش را برعهده گرفته است. او اولین بار در سال 2008 در تیم ملی گرجستان کار کرد که کارنامه خوبی هم از خودش برجای نگذاشت و در 16 بازی 11 باخت کسب کرد. یک برد و 4 مساوی داشت و در نهایت از کار برکنار شد.

هکتور کوپر پس از آن در سال 2015 در تیم ملی کشور مصر کار کرد که در 38 بازی ظرف سه سال 19 برد کسب کرد و مصر را پس از 28 سال به جام جهانی 2018 روسیه برد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس