کد خبر 892349
تاریخ انتشار: ۲۰ شهریور ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۹
کارلوس کی روش

ادامه همکاری کارلوس کی‌روش با فدراسیون فوتبال ایران در رسانه‌های ورزشی بازتاب داشته است.

به‌ گزارش ‌مشرق، تیم‌ ‌ملی فوتبال ایران در حالی امروز (سه‌شنبه) به مصاف ازبکستان می‌رود که کارلوس کی‌روش هنوز قراردادی رسمی با فدراسیون فوتبال امضا نکرده است اما توافقی بین طرفین ایجاد شده است تا سرمربی پرتغالی به کارش در تیم‌ ‌ملی ایران ادامه‌ دهد.

در حالی که در رسانه‌های آمریکایی و حتی اروپایی گفته می‌شد کارلوس کی‌روش بعد از جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه از تیم‌ ‌ملی ایران خواهد رفت ولی ادامه‌ همکاری این مربی پرتغالی با بازتاب زیادی همراه بوده است.

ساکرنت نوشت: کی‌روش بعد از جام جهانی هدایت تیم‌ ‌ملی فوتبال ایران را بر عهده خواهد داشت و در اولین بازی دوستانه ایران قبل از جام ملت‌های آسیا این مربی پرتغالی روی نیمکت ایران می‌نشیند.

در ماه می کی‌روش اعلام کرد او ممکن است به کار در تیم‌ ‌ملی ایران ادامه‌ ندهد چرا که فدراسیون فوتبال پیشنهاد تمدید قرارداد فقط تا جام ملت‌های آسیا را به او داده است ولی او به دنبال قراردادی است تا جام جهانی ۲۰۲۲ اعتبار داشته باشد.

سرمربی ۶۵ ساله در چند ماه گذشته مورد چند تیم‌ ‌ملی از جمله کره جنوبی، کامرون و ازبکستان قرار داشت.

نشریه معتبر گاردین هم امروز اشاره کرد کارلوس کی‌روش همچنان هدایت تیم‌ ‌ملی فوتبال ایران را بر عهده خواهد داشت، آن هم با وجود این که قرارداد رسمی بین او و فدراسیون فوتبال ایران امضا نشده است.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس