کد خبر 891787
تاریخ انتشار: ۱۸ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۸
جهرمی

محمد جواد آذری جهرمی پس از حضور در برنامه حالا خورشید، صفحه اینستاگرام خود به روز کرد.

به گزارش مشرق، صبح امروز برنامه حالا خورشید با اجرای رضا رشیدپور در حالی به روی آنتن رفت که میزبان وزیر جوان وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، محمدجواد آذری جهرمی بود.

در این برنامه بسیاری از برنامه های وزارت ارتباطات از جمله دولت الکترونیک، برخورد با قاچاق و گرانی گوشی‌های هوشمند به چالش کشیده شد. پس از پایان برنامه، آذری جهرمی در همین خصوص اینستاگرام خود را به روزرسانی کرد. در ادامه تصویر و متن ارسال آذری جهرمی را مشاهده می‌کنید:

" امروز فرصتی شد تا از طریق صدا و سیما با مردم خوب کشورمان درباره مفهوم دولت الکترونیکی و ضرورت اجرای آن، اقدامات دولت یازدهم و دوازدهم در راه اندازی این ابرپروژه مهم، چالشهای پیش روی پروژه و میزان همکاری دستگاهها گزارشی شفاف و صریح ارائه کنم. از رویکرد مدیر محترم رسانه ملی و بویژه مدیر جوان شبکه۳ و نیز برنامه خوب حالا خورشید و آقای رضا رشیدپور (که انصافا در به چالش کشیدن بحثها تبحر ویژه دارند) که این فرصت را برای ارائه گزارش فراهم کردند تشکر می‌کنم. اکنون آغاز راهی مجدد است و امیدوارم همه دستگاههای نظام با نگاه ویژه به این ابرپروژه، ما را در تحقق آن یاری بخشند. "

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 5
  • غیر قابل انتشار: 0
  • علی IR ۰۸:۵۹ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۹
    4 0
    اقای جهرمی سلام،هرگاه انضباط مالی در کشور شروع شد انوقت بگوئید اغاز راه جدید است راه مجدد گرهی اگر باز میکرد تا حالا کرده بود .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس