بیژن طاهری

مربی تیم استقلال گفت: لغو دیدار استقلال در مسجد سلیمان کمک می کند تا با همه توان و استراحت 6 بازیکن ملی پوشمان به دیدار برگشت با السد برویم.

سرویس ورزش مشرق – با لغو دیدار تیم های نفت مسجد سلیمان و استقلال اعضای کادر فنی دو تیم دو واکنش متفاوت نسبت به این موضوع داشتند. همان اندازه که استقلالی ها از این بابت خوشحال شدند مسجد سلیمانی ها به شدت این لغو دیدار را ناعادلانه دانسته و آن را قبول ندارند.

بیژن طاهری در گفت و گو با مشرق، درباره دیدار لغو شده استقلال مقابل نفت مسجد سلیمان و دلایل خوشحالی کادر فنی تیمش از این بابت حرف زد. او همچنین درباره دیدار با السد در تهران و دوحه نیز سخن گفت.

مربی تیم استقلال درباره لغو دیدار استقلال اظهار داشت: «ابتدا باید از همکاری سازمان لیگ با تیم استقلال تشکر کنیم که با لغو این بازی شرایطی را ایجاد کرد تا ما با شرایط بهتری به استقبال دیدار برگشت با السد قطر برویم».

وی افزود:

«با توجه به حضور 6 بازیکن استقلال در اردوی تیم ملی ما در این مدت عملا بدون نیمی از نفرات اصلی تیم، تمرینات مان را برگزار می کردیم و اگر بازیکنان روز قبل از بازی به اردوی تیم ملحق می شدند باز هم با سفر به مسجد سلیمان از نظر بدنی به شدت افت می کردند و دیگر حالی برای سفر به دوحه و دیدار با السد برای شان باقی نمی ماند».

طاهری ادامه داد: «نگاهی که سازمان لیگ به این موضوع داشت قطعا نگاه ملی بود چون استقلال در دیدار برگشت با السد نماینده ایران است و از این نظر هم باید سازمان لیگ را مورد تقدیر قرار داد».

مربی تیم استقلال در واکنش به اینکه مسئولان فنی تیم نفت مسجد سلیمان به این موضوع انتقاد دارند گفت:

«آنها باید شرایط استقلال را درک کنند. ما یک بازی ملی در دور یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا در پیش داریم. بازی رفت را باخته ایم و در دیدار برگشت باید از همه شانسی که داریم بهترین استفاده را ببریم. قطعا دوستان ما در باشگاه نفت مسجد سلیمان با نگاه ملی شرایط ما را درک می کنند».

وی اضافه کرد: «علاوه بر این ما در جام حذفی هم باید در مسجد سلیمان با همین تیم بازی کنیم پس در دو نوبت باید به این شهر برویم و مهمان شان باشیم».

طاهری در ارتباط با شرایط بازیکنان خارجی استقلال توضیح داد:«مربی بدنساز تیم در این مدت که مسابقات تعطیل بود برنامه جداگانه ای برای نویمایر و گرو در نظر گرفته بود و طارق هم که در اردوی تیم ملی کشورش است».

مربی استقلال در این ارتباط که چقدر به صعود استقلال در این مرحله با توجه به شکست 1-3 در تهران امیدوار است تصریح کرد: «فوتبال ورزش اتفاقات است. مگر ما در دور قبل در اصفهان یک بر صفر به ذوب آهن نباختیم ولی در تهران با سه گل این تیم را شکست دادیم. حالا هم باید با کوشش و تلاش فراوان سعی مان را برای جبران نتیجه دیدار رفت بکار ببندیم».

وی ادامه داد: «البته تیم السد تیم بزرگی است که از بازیکنان جهانی استفاده می کند. ما در دیدار رفت هم برنامه هایی برای بستن ژاوی و گابی داشتیم که هیچ یک در زمین اجرا نشد. البته السد را به دقت آنالیز کرده ایم و برای دیدار برگشت ترتیبی را اتخاذ خواهیم کرد که خط هافبک توانمند السد را از کار بیندازیم».

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • 6639400332 IR ۲۳:۳۸ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۷
    0 0
    ب درک به ما چه ربطی داره استقلال تهران اونا هرغلطی دوست دارن میکنن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس