پرسپولیس ۰ ـ نفت مسجد سلیمان ۰

وکیل باشگاه نفت مسجد سلیمان می گوید که لغو بازی این تیم برابر استقلال بدون هماهنگی با این باشگاه صورت گرفته است.

به گزارش مشرق، مصطفی سلیمانی وکیل باشگاه نفت مسجد سلیمان در مورد لغو دیدار این تیم برابر استقلال گفت: اولا سازمان لیگ مکاتبه ای برای کسب موافقت ما نداشته؛ تیم ما تازه به لیگ برتر صعود کرده و یک سری مشکلات داریم. ما هفته بعد باید برویم به تهران تا با سایپا بازی کنیم و اگر با سایپا بازی کنیم سه بازی خارج از خانه پشت سر هم انجام داده ایم. این اصلا درست نیست و بهتر این بود که سازمان لیگ با ما مکاتبه کند.


وکیل باشگاه نفت مسجد سلیمان با اشاره به اینکه لغو بازی غیرقانونی است، توضیح داد: خود باشگاه استقلال گفته مشکلی با برگزاری این بازی نداریم. باید قانون رعایت شود؛ من نمی دانم به خاطر بازی تیم ملی است یا السد. ما مخالف این موضوع هستیم و لغو این بازی غیرقانونی است، چون به ضرر ما تمام می شود. به هر حال ما برای برگزاری بازی یک سری شرایط را در نظر گرفته بودیم؛ می دانید که شرایط برای برگزاری بازی در شهرستان ها آسان نیست. با این تصمیم تیم ما دچار سردرگمی شده است. البته هنوز سازمان لیگ چیز مکتوبی به ما ارائه نداده است.


وی ادامه داد: اگر قرار است منفعت رعایت شود باید به هر دو باشگاه توجه شود؛ استقلال تیم بزرگی است و کسی کتمان نمی کند ولی ما هم هوداران زیادی داریم. گذشته از این مسائل حتی اگر تیمی هم هوادار نداشته باشد باید بر اساس قانون عمل شود.

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس