کد خبر 888702
تاریخ انتشار: ۷ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۶
ناصر ابراهیمی

مربی اسبق تیم ملی فوتبال ایران در تحلیل شرایط فعلی این رشته گفت: نتایج فوتبال ایران در لیگ قهرمانان آسیا دلچسب نیست ولی فکر می‌کنم پرسپولیس بتواند به نیمه‌نهایی برسد.

به گزارش مشرق، ناصر ابراهیمی در خصوص باخت یک بر صفر پرسپولیس مقابل الدحیل قطر در دیدار رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا گفت: این نیتجه امیدوارکننده بود تا پرسپولیس بتواند در بازی برگشت خود در ورزشگاه آزادی حریفش را شکست دهد.

مربی اسبق پرسپولیس ادامه داد: سبک بازی پرسپولیس نشان داد می توان الدحیل را شکست داد. البته مشکل گلزنی در پرسپولیس باید حل شود تا این تیم بتواند به مرحله بعدی صعود کند.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس درباره عدم گلزنی مهاجمان این تیم تصریح کرد: اینکه گل نزدن تیم را به گردن محرومیت باشگاه از حضور در نقل و انتقالات بیندازیم منطقی نیست. کار مهاجم گل زدن است و ربطی به مشکلات باشگاهی ندارد. البته من علت اصلی را عدم تغذیه مناسب آنها  در طول نود دقیقه، توسط هافبک ها می دانم. بازیکنان خط میانی باید بتوانند کاری کنند که مهاجمان پرسپولیس در موقعیت گل قرار بگیرند.

وی در خصوص سرمایه گذاری باشگاه‌های قطری برای رسیدن به قهرمانی در لیگ قهرمانان فوتبال آسیا اظهار داشت: برای جوانان فوتبالی کشورم افسوس می خورم. ما هزاران علی کریمی، ناصر حجازی و خداداد داریم اما در کشف آنها دچار مشکل هستیم. کشورهای حوزه حاشیه خلیج فارس هم با جذب بازیکن خارجی می خواهند کمبود استعدادهای خودشان را جبران کنند. رفته رفته، تاثیر بازیکنان طراز اول در سبک فوتبالی که آنها بازی می کنند را در فوتبال قطر می بینیم.

ابراهیمی که سابقه نشستن روی نیمکت تیم ملی را نیز در کارنامه مربیگری خود دارد درباره باخت استقلال مقابل السد قطر نیز اظهارنظر کرد و گفت: مشکل فوتبال ایران عدم پرورش استعداد است. به همین خاطر هست وقتی چند بازیکن از یک تیم می روند مشکلات فنی بزرگ پیدا می کنند.

وی ادامه داد: استقلال و پرسپولیس نیز دچار همین درد هستند. فوتبال باشگاهی ایران مدتهاست برایم دلچسب نیست. چونکه استعداد جدید کشف نمی شود و باشگاه‌ها هم فکری به حال زیبایی فوتبال ایرانی نمی کنند. در بازی استقلال تهران مقابل السد دیدیم که آنها دقیقا از همان نقاطی ضعف داشتند که در فصل گذشته به عنوان نقطه قوت از استقلال یاد می شد. البته به نظرم السد خیلی قوی تر از الدحیل است و می تواند قهرمان آسیا هم شود.

وی در پایان درباره احتمال صعود سرخابی های پایتخت به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا خاطرنشان کرد: کار استقلال خیلی سخت است و بعید به نظر برسد توانایی بردن السد را داشته باشد. اما پرسپولیس اگر در بازی برگشت اسیر حضور هواداران  خود نشود می تواند پیروز شده و به مرحله بعدی برسد. چونکه بازی کردن پرسپولیس مقابل چشمان هشتاد هزار هوادار واقعا کار سختی است و می تواند برای این تیم خطرناک باشد. چون بازیکنان الدحیل پس از گذشت چند دقیقه از بازی با جو ورزشگاه همراه خواهند شد اما اگر پرسپولیس فشار هوادارانش را روی دوش خود احساس کند به مشکل خواهد خورد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس