کد خبر 889009
تاریخ انتشار: ۹ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۸
اسنایدر

مهاجم پیشین رئال مادرید با اطمینان از صعود نمایندگان قطر به نیمه‌نهایی لیگ ستارگان قطر می‌گوید.

به گزارش مشرق، وسلی اسنایدر در بخشی از مصاحبه تفصیلی خود با روزنامه الوطن قطر درباره عملکرد تیم‌های السد و الدحیل در دیدارهای رفت مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا برابر تیم‌های ایرانی گفت: همان‌طور که پیش از این هم گفته بودم تیم‌های السد و الدحیل بهترین نمایش‌های خود را در لیگ ستارگان قطر و لیگ قهرمانان آسیا ارائه می‌دهند. پیروزی اخیر تیم السد برابر استقلال تهران نتیجه مثبت و خوبی در زمین حریف بود. حتی تیم الدحیل با وجود پیروزی برابر پرسپولیس می‌توانست گل‌های بیشتری بزند. این بازی‌ها تجارب بسیار قدرتمندی بودند و تیم‌های السد و الدحیل به از این مرحله لیگ قهرمانان آسیا صعود خواهند کرد.

مهاجم هلندی پیشین رئال مادرید و فعلی باشگاه الغرافه قطر در پاسخ به این پرسش که چه تیمی شانس قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا را دارد خاطرنشان کرد: تیم‌های السد و الدحیل بهترین هستند. الان به احتمال فراوان تیم السد لیگ قهرمانان آسیا را با توجه به بازی که انجام داد فتح کند.

تیم السد در بازی رفت نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا با نتیجه 3 بر یک از سد استقلال گذشت. دیدار برگشت 26 شهریور در دوحه برگزار خواهد شد. تیم پرسپولیس نیز در دوحه با نتیجه یک بر صفر مغلوب الدحیل شد و دیدار برگشت این 2 تیم نیز 26 شهریور در ورزشگاه آزادی تهران خواهد بود.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۶:۳۳ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۹
    0 0
    خدا میدونه چقد گرفته این حرفا رو زده...

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس