کد خبر 890067
تاریخ انتشار: ۱۲ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۲
آتیلا حجازی

بازیکن پیشین تیم فوتبال استقلال تهران تأکید کرد که این تیم برای صعود به مرحله نیمه نهایی مسابقات فوتبال لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا یک درصد شانس دارد.

به گزراش مشرق، آتیلا حجازی در مورد شکست استقلال برابر السد قطر و شانس این تیم برای صعود به مرحله نیمه نهایی مسابقات فوتبال لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا گفت: استقلال با این شرایط شانسی برای صعود ندارد. البته شاید بتوان گفت که شانس این تیم برای راهیابی به دور بعد تنها یک درصد است. السد تیم باکیفیتی است و خیلی سخت است که آنها با توجه به نتیجه بازی رفت، در بازی برگشت شکست خورده و حذف شوند.

وی با یادآوری اینکه استقلال بازیکنان باکیفیتی را از دست داد، خاطر نشان کرد: برای بازیکنان جدید استقلال احترام قائلم، ولی وقتی به عنوان خریدهای جدید به تیم اضافه شدند، واقعاً آنها را نمی‌شناختم. استقلال بازیکنان باکیفیتی مثل تیام، جپاروف، ابراهیمی، حسینی و ... را از دست داد و نفرات جدیدی که به تیم آمدند بازدهی چندان خوبی نداشتند. استقلال و پرسپولیس جایی برای آزمون و خطا نیست و هواداران فقط از این دو تیم نتیجه می‌خواهند.

بازیکن پیشین تیم فوتبال استقلال تهران در پاسخ به این پرسش که امسال چه تیم‌هایی مدعی قهرمانی در لیگ برتر هستند، اظهار داشت: به نظر من کیفیت تیم‌ها از لحاظ فنی بالا نیست. با این حال تیم‌هایی مثل پرسپولیس، استقلال، سپاهان و تراکتورسازی را می‌توان جزو مدعیان قهرمانی دانست.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس