حضور هادی العامری در محل رای گیری

رئیس ائتلاف الفتح عراق در پی تشدید ناآرامی‌های بصره از وزرای مسئول امر خدمات رسانی خواست تا یا به این استان سفر کنند یا استعفا دهند.

به گزارش مشرق، «هادی العامری» رئیس ائتلاف الفتح عراق دیروز پنجشنبه پس از ناآرامی‌های استان بصره اعلام کرد که وزرای مسئول امر خدمات رسانی باید به بصره سفر کنند تا از نزدیک در جریان اوضاع قرار بگیرند، در غیر اینصورت استعفا دهند.

به گزارش خبرگزاری المعلومه، وزرای ذیربط در امور شهرداری، منابع آبی و برق برای حل مشکلات شهروندان باید به بصره بروند و یا استعفا دهند تا متخصصان برای بررسی این مشکلات و حل آن اقدام کنند.

او ضمن اعلام حمایت از تظاهرات مسالمت آمیز گفت: به پلیس توصیه می‌کنیم که از خشونت علیه اعتراضات مسالمت آمیز در ارتباط با پرونده خدمات رسانی استفاده نکنند.

بیشتر بخوانید:

شورای استانداری بصره عراق بار دیگر آتش گرفت

العبادی به دنبال اجلاس فوری پارلمان عراق

گروه‌های مقاومت اسلامی عراق نیز دیشب با صدور بیانیه‌ای آتش‌زدن مراکز الحشد الشعبی در بصره را «سناریوی آمریکایی سعودی» خوانده و خواستار استعفای هرچه سریعتر حیدر العبادی از سمت نخست‌وزیری شدند.

گروه‌های مقاومت اسلامی عراق تاکید کردند که العبادی و دولت وی مسوول ناکامی در یافتن راه‌حل‌ها برای رفع محرومیت اهالی بصره از آب‌ آشامیدنی و خدمات ضروری دیگر (مثل برق و...) است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس