کد خبر 890046
تاریخ انتشار: ۱۲ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۶
هادیان

استاد دانشگاه تهران درباره عدم حضوش در جلسه دفاع حسین فریدون، گفت: بنده به دلیل بیماری نتوانستم در این جلسه شرکت کنم، به آنها هم گفته بودم اگر این جلسه عصر برگزار شود می‌توانم حضور داشته باشم.

به گزارش مشرق، ناصر هادیان استاد علوم سیاسی و روابط بین الملل دانشگاه تهران که قرار بود امروز به عنوان استاد داور در جلسه دفاع حسین فریدون شرکت کند، درباره عدم حضور خود در این جلسه گفت: بنده به دلیل بیماری نتوانستم در این جلسه شرکت کنم، من بیماری قلبی دارم و به آنها هم گفته بودم اگر این جلسه عصر برگزار شود می‌توانم حضور داشته باشم.

بیشتر بخوانید:

صفر تا صد ماجرای تخلف تحصیلی «حسین فریدون»

این استاد دانشگاه افزود: من تا ساعت 5 صبح بیدار هستم و صبح هم می‌خوابم و بدترین ساعت برای من 8 صبح است زیرا ضربان قلبم از 70-80 به 170 برسد به همین دلیل نمی‌توانم جایی بروم.  این را همه می‌دانند از احمدی نژاد گرفته تا روحانی و خاتمی! 

وی در رابطه با حواشی مطرح شده در خصوص برگزاری این جلسه هم افزود: من استاد سیاست خارجی هستم و  کاری هم به مسائل داخلی ندارم، من را برای داوری پایان نامه دعوت کردند و من هم برای این کار می‌روم، معمولا هم من به این جلسات نمی‌روم ولی به خاطر شان استادی و همکاری این دعوت را پذیرفتم.

هادیان در پاسخ به این سوال که آیا فشاری در خصوص پایان نامه حسین فریدون وجود ندارد؟ اظهار داشت: من اصلا زیر بار فشار نمی‌روم سابقه من را ببینید و اگر قرار بود زیر فشار کسی کاری انجام دهم تا کنون این کار را کرده بودم.

وی گفت: سابقه من در دانشکده نشان می‌دهد به فشارها توجهی نداشته ام و همه از دو جناح این را می‌دانند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس