کد خبر 889932
تاریخ انتشار: ۱۲ شهریور ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۴
حسین فریدون

جلسه دفاع رساله دکترای حسین فریدون در دانشکده شهید بهشتی لغو شد.

به گزارش مشرق، جلسه دفاع رساله دکترای حسین فریدون برادر رئیس جمهور که قرار بود ساعت 8 صبح امروز در دانشکده اقتصاد و  علوم سیاسی دانشگاه شهید بهشتی بررسی شود به دلیل به حد نصاب نرسیدن اساتید داور، لغو شد.

براساس مشاهدات عینی در دانشگاه شهید بهشتی، حسین فریدون حدود ساعت 7:30 صبح در دانشکده علوم سیاسی حضور یافته بود و حراست دانشکده از صبح زود مانع از حضور دانشجویان در دانشکده می‌شد و از آنها می‌خواست برای انجام کارهای اداری خود، از ساعاتی دیگر به دانشکده مراجعه کنند.

امروز در دانشکده علوم سیاسی دانشگاه شهید بهشتی، تدابیر امنیتی قابل توجهی در اطراف محل برگزاری جلسه دفاع حسین فریدون از رساله دکترای خود، مشاهده شده است.

مسئولان حراست این دانشکده با حضور در طبقه سوم که محل برگزاری جلسه دفاع بود از نزدیک شدن افرادی غیر از اساتید به جلسه ممانعت می‌کردند اما نهایتا جلسه دفاع حسین فریدون لغو شد.

حسین فریدون هم دقایقی پیش، دانشگاه شهید بهشتی را ترک کرد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 3
  • غیر قابل انتشار: 2
  • رسول IR ۱۰:۱۷ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۲
    0 0
    مثلا این چه خبری است که با آب و تاب منتشر کرده اید این همه افراد از رساله دکتری دفاع می کنند و کسی هم خبر دار نمی شود بجز دست اندر کاران موضوع . مگر اینکه مرضی در کار باشد
  • IR ۱۱:۱۰ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۲
    0 0
    حیف شد دفاع حسین فریدون لغو شد احتمالاً باز هم سکه و دلار و پوشک بچه گرانتر خواهد شد . تعجب نکنید در دولت روحانی دفاع حسین فریدون از مدرک دکترا و گرانی پوشک بهم مرتبط است.
  • US ۱۷:۱۳ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۲
    0 0
    دانشجویان محترم فقط در دوران احمدی نزاد علم بودید. سکوت نکنید در مقابل ظلم فریدونی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس