کد خبر 889991
تاریخ انتشار: ۱۲ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۷
کشف انبار هزاران خودروی احتکار شده

بیش از 93 درصد از شرکت کنندگان در یک نظرسنجی عنوان کردند خودروهایی که در پارکینگ های بزرگ نگهداری می شود مشکل خاصی ندارند و خودروسازان این خودروها را احتکار کرده اند.

به گزارش مشرق، برنامه پایش شب گذشته با موضوع بررسی وضعیت بازار خودرو به روی آنتن شبکه یک سیما رفت، در این برنامه اسنادی و مستندی از حرف مردم در مورد مشکلات شرکت خودرویی پ . پ و کلاهبرداری این شرکت پخش شد.

دلاوری این برنامه قبل از پخش مستند گفت: یک شرکت وارد کننده خودرو که اول اسم آن پ.پ است، مدیرعاملش پول مردم را خورده و جوابگو نیست و مردم نسبت به این موضوع معترض هستند از مسئولان خواهش می کنم به مشکلات مردم برسند.

بیشتر بخوانید:

پزشکان بیش از 6 هزار میلیارد تومان فرار مالیاتی دارند

در ادامه این برنامه یکی از مالباختگان در گفتگو با برنامه پایش گفت : مملکت ما مگر اسلامی نیست چرا اینجوری پول مردم را می خورند و آزادند ؟ مالباخته دیگری نیز با اشاره به اینکه از اصفهان به تهران آماده می گوید چند شب اینجا چادر زدم ولی کسی جوابگوی ما نیست.

" 800 نفر هستیم که سرمایه خود را دست این آقا دادیم ، شرکتش مجوز دارد و لی الان چند ساله نه پول ما رو میده و نه ماشین رو " این بخشی از صحبت های یکی از متضرران شرکت پ . پ است .

نتیجه یک نظرسنجی مشخص کرد: مردم حرف خودروسازان را نپذیرفتند، احتکار کردید

برنامه پایش شب گذشته در سوال نظرسنجی خود از مردم پرسید: به نظر شما چرا خودروسازان هزاران خودرو را در توقفگاه های بزرگ نگه داشته اند؟ 1- احتکار کرده اند 2- در حال توزیع هستند 3- قطعه ندارند

در پایان این نظرسنجی 93.68 درصد از شرکت کنندگان عنوان کردند که خودروسازان این خودروها را احتکار کرده اند . 4.29 درصد گزینه  در حال توزیع خودرو را انتخاب کردند و 2.03 درصد اعتقاد داشته اند که این خودروها قطعه ندارند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۲:۰۷ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۲
    14 0
    خودرو سازان آشکارا دروغ میگویند و حتی خودروهای پیش فروش شده راتحویل نمی دهند تا بر آتش گرانی بیشتر بیافزایند.
  • IR ۱۲:۱۶ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۲
    12 0
    کاملا مشخصه هم دروغ میگن هم کلاهبرداری میکنن هم احتکار میکنن ما دیگه قسم حضرت عباس اونها رو باور نمیکنیم
  • IR ۱۲:۱۶ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۲
    10 0
    کاملا مشخصه هم دروغ میگن هم کلاهبرداری میکنن هم احتکار میکنن ما دیگه قسم حضرت عباس اونها رو باور نمیکنیم
  • IR ۱۲:۴۶ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۲
    3 0
    این حرف رو به مرغ پخته بزنی خندش میگیره اخه خودروسازانی که چهل ساله دارن ماشین میسازن ومیندازن به مردم چطورشد دقیقا درزمانی که دلارشد ده هزارتومن قطعه کم اوردن
  • پویا IR ۱۳:۵۵ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۲
    1 0
    تنها راه حل این که مردم از این وضعیت خلاص بشن خصوصی سازی صددر صدی صنایع از جمله خودروسازی می باشد و دولت با شل و سفت کردن تعرفه واردات از مردم حمایت کند و جلوی انحصار را بگیرد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس