کد خبر 888779
تاریخ انتشار: ۷ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۹:۴۸
حمید باقری درمنی

ششمین جلسه رسیدگی به اتهامات حمید باقری درمنی یکشنبه هفته آینده (۱۱ شهریور ماه) با حضور کلیه متهمان، وکلا، شکات پرونده و نماینده دادستان برگزار می‌شود.

به گزارش مشرق، ششمین جلسه رسیدگی به اتهامات حمید باقری درمنی یکشنبه هفته آینده ۱۱ شهریور ماه با حضور کلیه متهمان، وکلا، شکات پرونده و نماینده دادستان برگزار می‌شود.

این جلسه نیز به تفهیم اتهام متهم اصلی پرونده باقری درمنی می‌پردازد.

پنجمین جلسه دادگاه رسیدگی به اتهامات حمید باقری درمنی، سوم شهریور ماه به صورت علنی در شعبه ۱۵ دادگاه انقلاب به ریاست قاضی صلواتی برگزار شد.

قاضی صلواتی در این جلسه تصریح کرد: در ۴ جلسه قبل کیفرخواست ۳۲۵ صفحه‌ای دادسرا توسط نماینده دادستان قرائت شد و حدود ۴ سال به طول انجامید، پرونده ۱۵۵ جلد و ۳۳ نفر متهم دارد که ۵ نفر از متهمان فراری هستند.

وی در بیان اتهامات متهم ردیف اول پرونده آقای حمید باقری درمنی گفت: اتهام وی شامل افساد فی الارض از طریق کلاهبرداری با ایجاد شبکه چند نفری با وصف سردستگی از شرکت نفت جی به میزان ۳۲۲ میلیون و ۳۴۳ هزار و ۳۳۶ کیلوگرم قیر، مشارکت در شروع کلاهبرداری از شرکت بیمه ایران با وصف سردستگی، مشارکت در کلاهبرداری با ایجاد شبکه چند نفری از بانک ملی ایران با وصف سردستگی به مبلغ ۴۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان است.

وی ادامه داد: همچنین مشارکت در شروع کلاهبرداری با وصف گردشگری به مبلغ ۹ میلیارد تومان، مشارکت در شروع کلاهبرداری از بانک گردشگری، مشارکت در شروع کلاهبرداری از شرکت صرافی اقتصاد نوین با مبلغ ۷۰ میلیارد و ۴۰۲ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان، مشارکت در شروع به کلاهبرداری از شرکت سامان مجد به مبلغ ۵۷ میلیارد و ۲۷۱ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان، توهین به کارمند دولت و پرداخت رشوه از جمله اتهامات این فرد است.

منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس