جشن دکتر سلام

جشن تولد 5 سالگی مجموعه طنز سیاسی- اجتماعی « دکتر سلام» فردا در ورزشگاه امام علی(ع) دانشگاه آزاد برگزار می‌شود و تا کنون بیش از 25 هزار نفر برای حضور در این مراسم ثبت‌نام کرده‌اند.

به گزارش مشرق، جشن تولد 5 سالگی مجموعه طنز سیاسی- اجتماعی « دکتر سلام» فردا در ورزشگاه امام علی(ع) دانشگاه آزاد اسلامی برگزار می‌شود و تا کنون بیش از 25 هزار نفر برای حضور در این مراسم ثبت‌نام کرده‌اند.

بیشتر بخوانید:

جزئیاتی از پنجمین جشن دکتر سلام

* سورپرایزهای جشن پنج سالگی دکتر سلام

علی صدری‌نیا کارگردان مجموعه طنز دکتر سلام درباره برگزاری این مراسم گفت: ترکیب میهمانان، سورپرایز است و در حین مراسم شرکت کنندگان با آن روبرو می‌شوند. ما معمولاً قبل از مراسم آنها را اعلام نمی‌کنیم ولی در حد کلیات، ما هم سخنران‌های ویژه‌ای برای مراسم داریم، هم بخش‌های طنز متنوعی تولید و طراحی شده است و سعی شده از ظرفیت همه بچه‌هایی که در حوزه طنز در فضای تولید کلیپ شعر و استند آپ و سایر بخش های انقلاب اسلامی کار کرده‌اند، استفاده کنیم.

کارگردان مجموعه دکتر سلام ادامه داد: در این جشن از چند چهره مختلف در حوزه های اجتماعی، اقتصادی، سیاسی و ملی تقدیر خواهیم کرد. ما سعی کردیم در جشن امسال مخاطب در هر لحظه‌ای که در سالن حضور دارد با یک اتفاق جدید، شگفت زده شود و مخاطب را دست پر از سالن جشن 5 سالگی دکتر سلام بدرقه کنیم. ما امسال سورپرایز های متنوعی داریم و امیدواریم شرکت کنندگان با انرژی سالن را ترک کنند.

* ایجاد مهدکودک برای رفاه والدین در حاشیه مراسم

برگزار کنندگان  جشن پنج سالگی دکتر سلام در راستای رفاه حال والدین و آن دسته از میهمانانی که به همراه فرزندان خود در این برنامه حضور می یابند، فضایی تحت عنوان مهد کودک در نظر گرفته و تعدادی از جوانان مشتاق، علاقه‌مند و دارای سابقه در این حوزه وظیفه نگهداری فرزندان این عزیزان را بر عهده خواهند داشت.

* در نظر گرفتن پارکینک مناسب برای میهمانان

برگزار کنندگان این مراسم همچنین اعلام کردند که برای آن دسته از افرادی که با خودرو و وسیله شخصی به ورزشگاه امام علی علیه السلام می‌آیند نیز پارکینگ مناسب در نظر گرفته شده است.

* راه‌های دسترسی به مراسم

محل برگزاری جشن 5 سالگی مجموعه طنز دکتر سلام انتهای اتوبان ارتش، سوهانک، دانشگاه آزاد، ورزشگاه امام علی(ع) است و علاقمندان می توانند از اقصی نقاط تهران به وسیله مترو خط سه به طرف مترو قائم حرکت کنند.

علاقمندان همچنین با اتوبوس هم می‌توانند خود را به ورزشگاه امام علی برسانند

گفتنی است، فقط عکاسان و تصویربرداران رسانه‌های رسمی با ارائه معرفی نامه از رسانه خود می‌توانند وسایل خود را به همراه خود به محل برگزاری مراسم ببرند.

لازم به ذکر است «دکترسلام» یک مجموعه طنز سیاسی اجتماعی است که در خبرگزاری دانشجو تولید شده و هر هفته دوشنبه‌ها منتشر می‌شود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس