کد خبر 886284
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۸
هادی قاسمی

تهیه کننده مجموعه طنز سیاسی اجتماعی « دکتر سلام» گفت: علی‌رغم تلاش‌های دولت و مجموعه وزارت ورزش برای عدم برگزاری جشن ۵ سالگی «دکتر سلام» این مراسم دانشجویی هشتم شهریور با قدرت تمام برگزار خواهد شد.

به گزارش مشرق، هادی قاسمی تهیه کننده مجموعه طنز سیاسی اجتماعی « دکتر سلام» درباره روند برگزاری جشن 5 سالگی  « دکتر سلام» گفت: علی‌رغم تلاش‌های دولت و مجموعه وزارت ورزش برای عدم برگزاری جشن ۵ سالگی «دکتر سلام» ان‌شاءالله همان‌طور که وعده داده بودیم با پیگیری و مطالبه مردم این مراسم دانشجویی هشتم شهریور با قدرت تمام برگزار خواهد شد.

وی در خصوص محل برگزاری این مراسم هم گفت: جشن ۵ سالگی دکتر سلام در ورزشگاه امام علی(ع) دانشگاه آزاد اسلامی در شمال شرق تهران (جنب ایستگاه متروی قائم) با حضور پرشور دانشجویان، جوانان، هنرمندان، ورزشکاران و سیاسیون برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

درخواست از روحانی برای برگزاری جشن«دکتر سلام»

قاسمی تأکید کرد: تاکنون بیش از ۱۸ هزار نفر برای شرکت در این مراسم دانشجویی درخواست داده‌اند که نحوه حضور در مراسم به‌مرور از طریق پیامک به آنها اطلاع‌رسانی خواهد شد.

تهیه کننده مجموعه طنز سیاسی اجتماعی « دکتر سلام» با اشاره به فرآیند ثبت‌نام برای حضور در این مراسم از طریق سایت خبرگزاری دانشجو اظهار داشت: با توجه به مشکلاتی که درخصوص محل برگزاری این مراسم بوجود آوردند ما فرصت دو روزه‌ای را اختصاص دادیم تا علاقمندان بتوانند برای ثبت‌نام اقدام کنند و در لیست رزرو قرار گیرند که برای این موضوع لازم است از طریق ارسال پیام به شماره ۳۰۰۰۱۱۶۳ اقدام شود.

وی در خاتمه درباره فضای محیطی برگزاری مراسم هم تصریح کرد: امسال نسبت به سال‌های قبل فضای محیطی برگزاری مراسم بهتر از سال‌های قبل است و شرایط برای برگزاری این مراسم دانشجویی به نحو احسن آماده است.

لازم به ذکر است، دکتر سلام پر مخاطب‌ترین مجموعه طنز در فضای مجازی است که 5 سال سابقه فعالیت داشته و در خبرگزاری دانشجو تولید می شود

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس