کد خبر 887270
تاریخ انتشار: ۳ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۹:۵۶
گرشاسبی نمایه

گرشاسبی: آنچه در توان داشتیم و جان داشتیم در ۲۸ پرونده خارجی گذاشتیم تا بسته شد در حالیکه آنها ما را نمی‌شناختند؛ اما برخی‌ها در پرونده‌های ایرانی کوتاه نیامدند و ظاهرا می‌خواهند پرسپولیس از بین برود.

به گزارش مشرق، حمیدرضا گرشاسبی در حاشیه تمرین پرسپولیس در جمع خبرنگاران گفت: از شما خبرنگاران تشکر می‌کنم که فعالیت‌های ورزشی و بخصوص پرسپولیس را پوشش می‌دهید. امروز آخرین تمرین ما در ایران است و فردا ظهر راهی قطر می‌شویم. همه چیز مهیاست و تدارک خوبی دیده‌ایم و مسایل فنی را هم کادرفنی در نظر گرفته است. ما دو فصل است که از نقل و انتقالات محروم هستیم و به جنگ تیمی می‌رویم که خیلی هزینه کرده و شماری از بازیکنان ما هم جدا شده‌اند. با همین موجودی می‌رویم تا بازی قابل قبول و تماشاگر پسندی را ارایه کنیم و در بازی برگشت در ورزشگاه یکدست سرخپوش آزادی نتیجه خوبی بگیریم.

وی درباره عملکرد پرسپولیس در این فصل تا به اینجای کار گفت: نتیجه نگرفتیم اما کارشناسان همه می‌گویند که پرسپولیس خوب بازی می‌کند و تیم ها مقابل پرسپولیس دفاعی بازی می‌کنند. توپ هایمان گل نشد همین بازی آخر دوبار توپ به تیر دروازه زدیم و یا دوبار تایم آب خوردن داده شد و تور هم پاره شد اما وقت اضافه زیادی محاسبه نشد این مسایل جای بررسی بیشتری از سوی کمیته داوران دارد. پرسپولیس در کورس قهرمانی است اما قضاوت‌ها باید به گونه ای صورت بگیرد که روی تیم اثر نگذارد.

وی در مورد ضرب الاجل کنفدراسیون فوتبال آسیا در مورد بدهی های باشگاه پرسپولیس گفت: آنچه در توان داشتیم و جان داشتیم در ۲۸ پرونده خارجی گذاشتیم تا بسته شد و دو پرونده خارجی را هم قسط بندی کردیم در حالیکه آنها ما را نمی‌شناسند اما حاضر به دریافت قسطی شدند اما برخی از پرونده‌های ایرانی کوتاه نیامدند و ظاهرا می‌خواهند پرسپولیس از بین برود. از تاریخ افتتاح پرسپولیس حدود ۵-۶ میلیارد تومان بدهی داده‌ایم و حدود ۲۰۰ نفر از مربیان و بازیکنان طلب شان را داده‌ایم و بقیه بدهی نیز تخمینی و علی الراس بوده که فکر نمی‌کنم کارخانه ایران خودرو هم اینقدر بدهی مالیاتی ندارد. با کمک وزیر اقتصاد قرار است که مورد بررسی مجدد قرار بگیرد تا مالیات واقعی به صورت اقساطی پرداخت شود.

گرشاسبی در مورد قهرمانی در سوپرجام و اعتراض استقلال گفت: رای مشخص است زهرا نعمتی چند ثانیه دیر آمد رفت تغذیه کند و ۳۰ ثانیه دیر آمد. استقلال که اصلا نیامد. این اعتراض شده روالی دارد اما رای به نظرم مشخص است و نمی‌شود رای را به گونه ای دیگر تغییر بدهند.

وی در مورد اینکه فتحی گفته بود می‌خواستیم رکب بزنیم و روز دربی وارد زمین شویم، گفت: آن زمان فتحی نبوده که بخواهد رکب بزند نمی‌دانم حالا چنین حرفی زده یا نه.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس درمورد بلیت فروشی گفت: در بازی های حساس مثل دربی شورای تامین تشکیل جلسه می‌دهد تا هماهنگی های لازم انجام شود در آخرین جلسه ای که برای دربی تشکیل شد نماینده استقلال حضور داشت و ایشان گفتند ما آمادگی نداریم و تیم ما خارج از کشور است و مهدی تاج سه بار دراین زمینه از نماینده استقلال سوال کرد و بنابراین گفت و گو در این مورد زیاد جالب نیست.

گرشاسبی در مورد صحبت فتحی در شبکه سه و اینکه چرا این فرصت به مدیرعامل پرسپولیس داده نشد، گفت: یکی از وظایف ما این است که آرامش را به هواداران بدهیم و نگرانشان نکنیم و جامعه را ملتهب نکنیم و نباید به مساله دامن زده شود. قشنگ نیست چنین بحث هایی مطرح شود و رای مشخص است و باید فوری و فوتی تصمیم گیری می‌شد و کار به اینجاها کشیده نمی‌شد و ما کری خوانی نداریم.

وی در مورد دریافت جام قهرمانی سوپرجام گفت: باید جام را بدهند.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در مورد مشکلات مالی بازیکنان گفت: کلا برنامه ریزی که داریم بر این اساس است که درصدی از پول پرداخت شود که این عملیاتی شده است.

وی در مورد حکم مدیرعاملی خود گفت: این مسئولیت سنگین تر شد و برای خودم تفاوتی ندارد زیرا باید کار کنیم و تا زمانی که مسئولیت داریم باید کار کنیم و نباید کم فروشی کنیم و قول می‌دهم هر وقت نتوانم چرخ پرسپولیس را به سمت جلو بچرخانم خیانت نمی‌کنم و به میز نمی‌چسبم و می روم.

گرشاسبی در مورد دیدار با تاج گفت: ایشان گفت قبل از اعزام به تیم سربزنم و چند دقیقه صحبت کرد و اکنون هم به تمرین استقلال رفت ولی ما به خارج از ایران می‌رویم اولویت را به ما دادند تا تیم فردا عازم شود.

مدیرعامل پرسپولیس در مورد ضرب الاجل گفت: من تلاش کردم و بیش از این از من به تنهایی برنمی آید و وزارت ورزش و فدرسایون وسازمان لیگ هم باید کمک کنند و ۹۲درصد از بدهی های پرداخت شده و برای ۸  درصد باقیمانده باید کمک کنند. اولین آسیب ما حذف ارز دولتی بود و بعضی وقت های سه تا چهار برابر هزینه می‌کنیم و تورم جدید شامل حال ما نشد و این ضربه سنگینین به پیکره مالی باشگاه بود و باید بنشینیم صحبت کنیم قراردادما از یک شهریور شروع شده که باید پرداختی داشته باشند.

وی در مورد بدهی‌های مالیاتی بازیکنان و موارد داخلی که کوتاه نیامده اند گفت: آنقدر پرونده داریم که یک ضرب در دادگاه بین المللی محکوم می‌شویم پرونده گابریل هم همین طور بود وکیل او یک مقداری پول گرفته شد و بعد خود گابریل شکایت کرد و باید پرداخت می‌کردیم وگرنه ۶ امتیاز کم می‌شد وکیل قبلی اش مطالباتی از باشگاه دارد که خودش تقبل کرده بخشی از هزینه ها را بپردازد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۱:۱۸ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۳
    0 0
    مظلوم نمایی بسه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس