کد خبر 888348
تاریخ انتشار: ۶ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۲
دربی

کمیته استیناف فدراسیون فوتبال بر اساس شواهد و ادله‌های موجود به احتمال بسیار فراوان رای کمیته انضباطی را درباره سوپرجام تایید خواهد کرد.

به گزارش مشرق، مسابقه سوپرجام قرار بود 29 تیر بین تیم‌های فوتبال پرسپولیس و استقلال انجام شود اما به دلیل انصراف استقلال انجام نشد و پرسپولیس با نتیجه 3 بر صفر پیروز اعلام شد. پس از صدور حکم کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در این خصوص شنیده می‌شود حکم نهایی کمیته استیناف نیز به زودی سرنوشت نهایی سوپرجام را مشخص می‌کند.

تاخیر کمیته استیناف در صدور رای نهایی انتقادات زیادی را به همراه داشته اما گفته می‌شود طولانی شدن روند بررسی مستندات ارائه شده از سوی هر دو طرف خصوصا اعتراض باشگاه استقلال دلیل تاخیر در صدور حکم نهایی بوده است.

با این وجود شواهد نشان می‌دهد که احتمال تایید مجدد حکم کمیته انضباطی و اعلام رای نهایی به سود پرسپولیس بیش از پذیرش اعتراض باشگاه استقلال است.

مهمترین سندی که موضع پرسپولیسی‌ها را در این پرونده تقویت کرده اعلام موافقت ملکی، عضو هیئت مدیره و نماینده مدیرعامل وقت استقلال در شورای تامین است که در حضور تمام  مسئولان و نمایندگان دستگاه‌های مربوط انصراف استقلال از حضور در بازی مورخ 29 تیرماه را اعلام کرد. بر اساس صورتجلسه موجود ملکی به عنوان نماینده تام الاختیار استقلال در این جلسه حضور داشت.

شائبه دیگر که مورد اعتراض باشگاه استقلال قرار گرفت عدم حضور پرسپولیسی‌ها در زمین مسابقه و در موعد برگزاری بازی بود که معتقد بودند به دلیل عدم حضور تیم مقابل صدور حکم 3 بر صفر برای این بازی منطقی نیست. این در حالی است که طبیعتا حساسیت مسابقه‌ای همچون دربی پایتخت با توجه به مصوبات شورای تامین اجازه نمی‌دهد که هزاران تماشاگر برای برگزاری چنین مسابقه‌ای در ورزشگاه حاضر شوند و با غیبت یک تیم، بازی لغو شود.

بر همین اساس چنین دلیلی مورد پذیرش قرار نخواهد گرفت و ادله کمیته انضباطی که پیش از این رای به پیروزی پرسپولیس داده بود به احتمال زیاد مجددا و این بار از سوی کمیته استیناف تایید خواهد شد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس