کد خبر 883053
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۳
محمد ایمانی

چرا طیف بزک کننده توافق با غرب، علی الدوام به مردم دروغ می گوید و برای شیرین سازی واگذاری یکطرفه امتیاز، وعده های خلاف واقع و فریبکارانه می دهد؟

به گزارش مشرق، محمد ایمانی فعال رسانه‌ای و تحلیل‌گر، طی یادداشتی در کانال سروش نوشت:

امروز شورای نگهبان «اصلاح قانون مبارزه با تامین مالی تروریسم» را که یکی از ملحقات FATF می باشد، تایید کرد. ادعا می شد تصویب این قانون ، نرخ ارز را پایین می آورد و اگر رد شود، موجب افزایش نرخ ارز خواهد شد.

اما در حالی که نرخ دلار در پایان هفته گذشته 9 هزار تومان قیمت گذاری می شد، امروز پس از تایید لایحه توسط شورای نگهبان و ابلاغ از سوی دولت برای اجرا، به 10800 تومان افزایش یافت و صرافی ها نیز مایل به عرضه دلار و حای انتشار قیمت کذایی بازار نیستند!

یادداشت دیگری از محمد ایمانی را بخوانید:

تحریف صورت مسئله تورم

روحانی بازی خورد؛ رفراندوم، تله ترامپ بود

پوپولیست‌ها نگذاشتند آینده دیده شود

چرا طیف بزک کننده توافق با غرب، علی الدوام به مردم دروغ می گوید و برای شیرین سازی واگذاری یکطرفه امتیاز، وعده های خلاف واقع و فریبکارانه می دهد؟ اکنون 200 میلیارد دلار پول بلوکه شده ای که ادعا می شد با برجام به کشور بر می گردد یا وعده جذب 150 میلیارد دلار سرمایه گذاری خارجی که عملا 3 میلیارد دلار (یک و نیم میلیارد دلار کمتر از دولت دهم) محقق شد، کجاست؟

وعده رشد اقتصادی 8 درصد و نرخ تورم زیر 8 درصد که در ارز و سکه تا 200 یا 300 درصد افزایش را نشان می دهد، کجا رفت؟ انتهای این روند خسارتبار کجاست؟ چرا هر روز با خسارتی جدید ناشی از روند برجامیزاسیون (تحلیل و تضعیف ارکان قدرت ملی) رو به رو هستیم؟!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 4
  • غیر قابل انتشار: 0
  • FR ۱۷:۴۱ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۰
    14 0
    گروگانگیری بنفش !

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس