کد خبر 877628
تاریخ انتشار: ۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۶
محمد ایمانی

خانم موگرینی آمریکایی است؟ یا اصلاح طلبان، با ترامپ قوم و خویشی دارند؟ چرا باید وقتی آقای روحانی به کولی بازی های ترامپ اعتراض می کند و جواب تهدید را با تهدید می دهد.

به گزارش مشرق، محمد ایمانی فعال رسانه‌ای و تحلیل‌گر، طی یادداشتی در کانال سروش نوشت: صادق زیباکلام گفته : انتقاد روحانی از آمریکا (ترامپ)، خانم موگرینی را ناراحت می‌کند. او می گوید "قطعا به همان اندازه که ممکن است اصلاح‌طلبان از مواضع اخیر رییس‌جمهور ناراحت شوند، فرانسوی‌ها و آلمانی‌ها و خانم موگرینی نیز به همان اندازه از موضع‌گیری آقای روحانی ناراحت و ناامید می‌شوند".

سوال: خانم موگرینی آمریکایی است؟ یا اصلاح طلبان، با ترامپ قوم و خویشی دارند؟ چرا باید وقتی آقای روحانی به کولی بازی های ترامپ اعتراض می کند و جواب تهدید را با تهدید می دهد، به خانم موگرینی و اصلاح طلبان بر بخورد؟ مگر آنها گماشته ترامپ هستند؟ چرا وقتی دولت آمریکا سرتا پای برجام را یک جا شست و زیرپا گذاشت، به خانم موگرینی بر نخورد؟

یادداشت دیگری از محمد ایمانی را بخوانید:

سپنتا؟ ... ۱۲۰ هزار میلیارد تا!

تضاد ماهوی راهبرد امام و رهبری با قاصران و مقصران و تسلیم طلبان

بخش‌های حذف‌شده از دهمین گزارش اجرای برجام

چرا اروپایی ها حتی یک بیانیه معمولی در اعتراض به عهدشکنی آمریکا خطاب به شورای امنیت ندادند؟ اگر زیباکلام ها حتی سر برجام -که در داخل، دفاع ناموسی از آن  می کردند- به گستاخی ترامپ و بی اعتنایی اروپا اعتراض نکنند، دیگر به چه چیزی اعتقاد دارند و پای کدام ارزش و اعتبار و حیثیت می ایستند؟

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 1
  • پابرهنه IR ۰۹:۲۴ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۳
    9 0
    آقای ایمانی خون خودتو کثیف نکن خائن شاخ ودم نداره حالا ببین ائمه از دست این خائنین چه کشیدند
  • IR ۰۹:۵۲ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۳
    1 0
    زیباپنسیلوانیایی یست!
  • IR ۱۱:۳۲ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۳
    1 0
    بازگشت ایران به عصر دایی ناصورها را تبریک عرض میکنم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس