امیر قربانی

امیر قربانی گفت: قطعه‌سازی در نیروهای مسلح به درجه‌ای رسیده که توانایی فروش قطعات به دیگر کشورها را داریم.

به گزارش مشرق، امیر یوسف قربانی فرمانده هوانیروز در جمع دانشجویان شانزدهمین دوره جامعه‌پذیری نظامی دانشگاه‌های افسری ارتش گفت: امروز نیروهای مسلح کشور با تدابیر فرماندهی معظم کل قوا(حفظه الله) و تاسی از شهدا به اقتدار قابل توجهی دست پیدا کردند.

امیر قربانی تاکید کرد: نگرانی‌های دشمن از بابت حضور ایران نیست و بزرگترین نگرانی و وحشت دشمن از اسلام است.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در رابطه با دانشگاه افسری ارتش اظهار کرد: اگر امنیت وجود نداشته باشد در حوزه‌های دیگر کار پیش نمی رود و فرماندهان آینده باید ارزش فیضه ارتش را درک کنند تا بتوانند عاملان امنیت را رهبری و هدایت کنند.

امیر قربانی با تاکید بر اینکه ارتش کلمه طیبه است، یادآور شد: قدم نهادن در مسیر ایجاد امنیت و پوشیدن لباس سربازی بسیار مقدس است و برداشتن هر قدم در این مسیر حرکت در ادامه راه شهدا است.

فرمانده هوانیروز ارتش گفت: با وجود تحریم‌های نظامی آمریکا و غرب، امروز یگان‌های رزمی ارتش جمهوری اسلامی ایران در بالاترین حد خود قرار دارند و در شرایط فعلی با تکیه بر نیروی انسانی کارآمد، قدرتمندترین ناوگان هلی‌کوپتری منطقه به جمهوری اسلامی ایران تعلق دارد.

سرتیپ دوم قربانی افزود: شعاری مبنی بر اینکه ما می‌توانیم زمانی به واقعیت تبدیل شد که مستشاران نظامی که با هدف نظارت بر فعالیت های نظامی به ایران وارد شده بودند، از ایران خارج شدند و فکر می کردند که با نبود آن ها نیروهای هوایی و بالگرد کشور از بین خواهد رفت، اما با گذشت حدود 40 سال از پیروزی انقلاب اسلامی ایران، نیروی هوایی و هوانیروز ارتش همچنان پابرجاست.

وی گفت: قبل از آغاز جنگ تحمیلی اغتشاشاتی در شهرهای مرزی رخ داد که خلبانان زبده با تکیه بر توان خود توانستند بر مشکلات فائق بیایند و این موارد کاملا بر خلاف پیش بینی دشمنان بود.

امیر قربانی با اشاره به اینکه با آغاز جنگ تحمیلی دانشجویان دانشگاه افسری با اشتیاق کامل در خرمشهر حاضر شدند و افتخارات بسیاری را برای ارتش به دست آوردند، خاطرنشان کرد: در دوران هشت سال دفاع مقدس، هوانیروز 276 شهید و 797 جانباز تقدیم انقلاب و نظام کرد.

فرمانده هوانیروز ارتش، بیان کرد: در روزهای پایانی جنگ، دشمن از منافقینی که در شعارهای خود مدافع خلق بودند اما بیمارستانی که افراد عادی در آن حضور داشتند را نابود کردند در عملیات مرصاد استفاده کرد، از این رو باید دانشجویان امروز و فرماندهان آینده دشمن شناسی خود را تقویت کنند و بازی جنگ را به خوبی فرا بگیرند.

وی افزود: در بازی جنگ باید توان خود و دشمن را بررسی و در نهایت بهترین روش برای مقابله با دشمن انتخاب شود که عملیات مرصاد نمونه بارزی برای بازی جنگ است و عاملی شد تا منافقین سال های سال در پیله خود فرو روند.

امیر قربانی بر ادامه راه شهدا تاکید کرد و گفت: افسران آینده ارتش باید در برابر دشمن سیاست سختگیرانه را اتخاذ کنند و در کنار آن باید بر اطلاعات و اقدامات دشمن اشراف کامل داشته باشند.

فرمانده هوانیروز گفت:به لطف خدا در راستای مقابله با دشمن، برد سلاح و موشک‌ها به نقطه مطلوب رسیده است، همچنین جمهوری اسلامی ایران توانسته پرواز در شب را از آن خود کند.

وی تصریح کرد: قطعه‌سازی در نیروهای مسلح به درجه ای رسیده که توانایی فروش قطعات به دیگر کشورها را داریم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 4
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۱۵:۳۴ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۷
    8 2
    درود بر امیر قربانی زاد الله النعم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس