کد خبر 882205
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۳
نوروزی

نماینده مردم رباط‌کریم در مجلس خواستار پاسخگویی وزیرکار درباره شرکت فرزندش در دبی شد.

به گزارش مشرق، حسن نوروزی نماینده مردم رباط‌کریم در مجلس شورای اسلامی در جریان استیضاح علی ربیعی به عنوان موافق استیضاح در امروز قوه مقننه گفت: آقای ربیعی شما باید درباره مسائلی مانند تامین اجتماعی، صندوق بازنشستگان، خدمات درمانی، بیمارستانهای تامین اجتماعی پاسخگو باشی که آیا مدیریت درستی داشته‌اید یا نه؟ در بعضی موارد مانند تامین اجتماعی موفقیت‌هایی حاصل شده ولی به عنوان مثال 45 تعاونی در رباط‌کریم، آبشناسان  و استان تهران وجود دارند که با مشکلات زیادی روبرو هستند.

وی با طرح این سوال خطاب به ربیعی خاطرنشان کرد: آیا پسر شما به همراه پسر تقی‌زاده (معاون وزیر) در دوبی با رابطه عبدالناصر موسوی الجزایری شرکت دارند؟ چرا پول‌های پتروشیمی که فروخته‌اید را به کشور بازنگردانده‌اید؟

بیشتر بخوانید:

هیاهوی مخالفان استیضاح ربیعی در صحن/ فریادهای محجوب بر سر لاریجانی/ افشاگری درباره رشوه ۵۰۰ میلیونی سازمان بهزیستی به اسم خیریه‌ها

نوروزی افزود: عده‌ای می‌گویند در این اوضاع اقتصادی و افزایش قیمت دلار چرا وزیرکار را استیضاح می‌کنید، من می‌گویم وزیرکار نقش به‌سزایی در این باره دارد.

نماینده مردم رباط‌کریم در مجلس خاطرنشان کرد: گفته می‌شود منافقین دعوت به تظاهرات می‌کنند، "بی‌جا می‌کنند". من خودم جزو اولین فرمانده‌های کمیته انقلاب اسلامی و 10 سال اسیر بوده‌ام و تا آخرین قطره خون می‌جنگم. ما نماینده ملتیم و مردم این اختیار را به ما دادند و باید دفاع کنیم.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 8
  • غیر قابل انتشار: 1
  • رحمت IR ۱۲:۲۲ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۷
    1 6
    ای کاش دوستان ایشان از رشادتهایشان در زمان اسارت خاطراتی تعریف می کردند!!!!!!!!!!!!!!
    • IR ۱۳:۵۳ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۷
      3 4
      مهم نیست، تو هم فقط یکسال اسیر باش بعد هرجقدر دلت خواست راجع به رشادتهایت صحبت کن.
  • 333 IR ۱۲:۴۴ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۷
    3 1
    چه فایده از این استیضاح ها قوه قضائیه هم که کاری ندارد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس