کد خبر 882178
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۵
سید قاسم جاسمی نماینده کرمانشاه

جاسمی گفته است که برخی از نمایندگان پیش از برگزاری جلسه علنی امروز مجلس با وزیر کار در حال معامله بوده‌اند.

به گزارش مشرق،  سید قاسم جاسمی نماینده مردم کرمانشاه در مجلس  شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (چهارشنبه 17 مرداد) قوه مقننه و در موافقت با استیضاح علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، گفت:برخی اتفاقات که در جلسه امروز رخ داد در شان نمایندگان نبود. ما نمایندگان مردم هستیم.

وی با بیان اینکه با اتفاقاتی که در مجلس رخ می‌دهد  نمایندگان نمی‌توانند یک وزیر را استیضاح کنند، افزود:با این وضع ما حتی نمی‌توانیم یک کارمند اداری را در یک بخش جابه‌جا کنیم.

نماینده مردم کرمانشاه با خطاب قرار دادن علی ربیعی، اضافه کرد:آقای ربیعی عنوان عریضی که شما درباره  تعاون یدک می‌کشید یکی از بخش‌های اقتصادی است که امکان حضور در آن به عنوان بخش مردمی امری مهم و لازم است. چرا شما طی این مدت کمترین توجه به این بخش را نداشتید و در تصمیمات کلان آن را در نظر نگرفتید؟

درهمین رابطه بخوانید:

هیاهوی مخالفان استیضاح ربیعی در صحن/ فریادهای محجوب بر سر لاریجانی/ افشاگری درباره رشوه ۵۰۰ میلیونی سازمان بهزیستی به اسم خیریه‌ها

جاسمی با تاکید براینکه  آقای ربیعی وزیر وزارت‌خانه بیکارها است، افزود:وزیر کار  باید پاسخگوی هشت میلیون جوان بیکار باشد. متاسفانه یکی از مشکلات کشور آمارهای دروغی است که پشت تریبون‌ها اعلام می‌شود. افرادی که امروز در خیابان حضور می‌یابند از خوشی به خیابان می‌آیند و خوشبخت هستند و اصلا هیچ مشکلی ندارند.

وی با کنایه به علی ربیعی گفت:بخش رفاه اجتماعی با تلاش شما آنقدر وضعیت خوبی دارد که مشکلی اصلا دیده نمی‌شود و رفاه اجتماعی تا زیر گلوی مردم آمده است. مشکلاتی که در کشور ما است را وارونه جلوه می‌دهند اصلا اینها مشکلات آمریکا و اروپاست و کشور ما مدینه فاضله است و ما هیچ مشکلی نداریم.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس با بیان اینکه صبخ امروز برخی از از نمایندگان در حال معامله با وزیر بودند و به گفته آقای مقصودی شام و نهار و رفت و آمدهای دیپلماتیک در چند روز گذشته باعث خنثی‌ شدن این استیضاح شده است، اظهار داشت: من خواهش می‌کنم شأن و منزلت و جایگاه مجلس شورای اسلامی را حفظ کنید. بدانید که مردم نمایندگان شجاع، صادق و پاکدست می‌خواهند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۲:۰۳ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۷
    2 4
    مدرک داری رو کن
  • برهان US ۱۳:۰۵ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۷
    8 0
    بله وقتی نماینده ای با رای خریدن به مجلس می آید انتظار بهتری هم از اون نمیتوان داشت، بنده به چشم خود رای خریدن چند نماینده در شهرستانها را دیده ام...
  • IR ۱۴:۲۶ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۷
    6 0
    واقعا این مجلس با این نماینده های لابی گر میخواد از حقوق ما دفاع کنه؟ نمیدونید که خدا شما رو میبینه؟؟؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس