کد خبر 882202
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۷
مسعود گودرزی

نماینده مردم ممسنی در موافقت با استیضاح وزیر تعاون گفت: در سال ۹۶ قرار بود یک میلیون شغل ایجاد شود اما اشتغال ایجاد شده کمتر از ۳۰۰ هزار نفر بوده است.

به گزارش مشرق، در جلسه علنی روز چهارشنبه مجلس شورای اسلامی و در جریان بررسی استیضاح وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی مسعود گودرزی نماینده ممسنی در موافقت با استیضاح ربیعی گفت: نمایندگان پیگیر مطالبات مردم هستند. دیروز به دوستان گفتم جلسه هماهنگی داشته باشیم تا چگونگی سخنرانی ها مشخص شود و امروز گرفتار نشویم. اما این کار انجام نشد و مشکلاتی در جلسه صبح بوجود آمد.

در جلسه صبح امروز نام مسعود گودرزی اولین فردی که قرار بود در استیضاح صحبت کند، معرفی شد اما وی آماده نشد.

گودرزی خطاب به ربیعی گفت: شمامسئول اشتغال هستید. لوایحی را پیگیری می کنید و حتی در جلساتی که با مقام معظم رهبری داشته اید حل مشکل اشتغال به عهده شما گذاشته شده است.

وی افزود: در سال ۹۶ قرار بود یک میلیون شغل ایجاد شود اما اشتغال ایجاد شده کمتر از ۳۰۰ هزار نفر بوده است.

بیشتر بخوانید:

هیاهوی مخالفان استیضاح ربیعی در صحن/ فریادهای محجوب بر سر لاریجانی/ افشاگری درباره رشوه ۵۰۰ میلیونی سازمان بهزیستی به اسم خیریه‌ها

نماینده مردم ممسنی اظهار داشت: آنچه ملت ایران را آزار می دهد فقر نیست، تبعیض است.

عضو کمیسیون امنیت ملی با اشاره به مشکلات صندوق های بازنشستگی تصریح کرد: اگر روزی درآمدهای نفتی وجود نداشته باشد چطور می خواهیم حقوق بازنشستگان را بدهیم؟

گودرزی خاطرنشان کرد: چرا سند کار شایسته را پیگیری نمی کنید؟ امروز مطالبه جدی و اساسی مردم اشتغال است.

وی با اشاره به تصویب طرح ممنوعیت اشتغال بازنشستگان تصریح کرد: این طرح مورد اقبال شدید مردم قرار گرفت.

وی خطاب به جهانگیری گفت: مدیریت کشور به صورت هیجانی و احساسی امکانپذیر نیست. اتفاقی که امروز صبح افتاد یک مسئله احساسی بود. باید از اول مشخص می‌شد هرکس در چه حوزه‌ای می خواهد حرف بزند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس