کد خبر 881344
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۷:۴۸
بیژن طاهری

مربی تیم فوتبال استقلال تأکید کرد که با جدایی هیچ بازیکنی، استقلال آسیب نخواهد دید.

به گزارش مشرق، بیژن طاهری درباره اینکه استقلال در بازی برابر ذوب‌آهن نمایشی بهتری نسبت به بازی اول داشت، گفت: از ابتدا به تیم‌مان امیدوار بودیم، چون شناخت داشتیم. زمان می‌برد تا بازیکنان جدید و جوان با تاکتیک‌های وینفرد شفر هماهنگ شوند. وقتی فصل گذشته شفر آمد، دو، سه هفته طول کشید تا همه با تاکتیک‌های او آشنا شوند. بازیکنان قدیمی با شفر آشنا هستند و سایر نفرات هم روز به روز هماهنگ‌تر می‌شوند.

وی در مورد دیدار روز جمعه با تراکتورسازی در هفته سوم لیگ برتر اظهار داشت: همه هدف‌مان این است که به اولین پیروزی‌ در لیگ دست پیدا کنیم. تراکتورسازی تیم بزرگی است، اما ما استقلال هستیم و می‌خواهیم همانند دیدار برابر ذوب‌آهن بازی خوبی انجام دهیم تا از این هفته پیروزی‌های استقلال آغاز شود.

مربی استقلال در مورد فاصله پرسپولیس با آبی‌پوشان خاطرنشان کرد: ما نگران نیستیم، چون هفته‌های ابتدایی است و زمان زیادی تا پایان فصل باقیمانده است.

طاهری در خصوص اینکه هواداران نگران بودند که با جدایی برخی از بازیکنان شرایط استقلال بدتر شود، اما بازیکنان جوان عملکرد خوبی داشتند، گفت: بازیکنان بزرگی از استقلال رفتند. بازیکنی بوده که رفته و همه گفتند با رفتن او استقلال دچار مشکل می‌شود. این استقلال است که همه را بزرگ کرده و قطعا برای هر بازیکنی که جدا می‌شود، جانشینی خواهد بود.

وی افزود: همه بازیکنانی که از استقلال رفتند، تا آخرین لحظه زحمت کشیدند، اما استقلال با جدایی هیچ بازیکنی آسیب نمی‌بیند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس