کد خبر 880477
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۳
تاج

رئیس فدراسیون فوتبال به ادامه کار کی‌روش در تیم ملی خوشبین است.

به گزارش مشرق، مهدی تاج پس از برگزاری مجمع انتخابات هیات فوتبال لرستان در جمع خبرنگاران در پاسخ به پرسش ایسنا درباره ماندن یا رفتن سرمربی تیم ملی اظهار کرد: کی‌روش زحمت زیادی برای فوتبال کشور کشیده و من بارها و بارها اعلام کرده‌ام که او به ما کمک کرده و از این جهت ارزیابی ما مثبت است.

وی ادامه داد: صحبتی که با آقای کی‌روش داشتیم امیدوارکننده است و دغدغه‌های ایشان مادی نیست، چون ما هم مالی و هم زمان را بسته‌ایم و ایشان هم روی این موضوعات حرفی ندارد. یک سری مشکلات  انتقال وجه و وجوهی که باید برای بازی‌های تدارکاتی پیش بینی شود داریم که من در جلسه قبل گفتم و برنامه‌ها را اعلام کردم. گفتم ۵.۵ تا ۶ میلیون دلار پول می‌خواهد و این رقم به نظر من برای کشور عددی نیست که باید تامین شود.

تاج تاکید کرد: پیوستن کی‌روش به الجزایر را تایید نمی‌کنم ولی به هر جهت اختیار خودش را دارد. دیشب هم دوستان ما با آقای کی‌روش صحبت داشته‌اند. این صحبت‌ها رضایت‌بخش بوده و صحبت‌های من را به ایشان منتقل کردند.

رئیس فدراسیون فوتبال در پاسخ به پرسشی که اگر کی‌روش برود آیا گزینه خاصی را برای جایگزینی درنظر دارید، گفت: من به این فکر نکرده‌ام که آقای کی‌روش نباشد.

وی ادامه داد: کنفدراسیون فوتبال آسیا روی بحث بدهی و بدهکاران و تراز مالی تیم‌ها حساس است و فدراسیون فوتبال هم تا حالا کمال همکاری را با همه داشته است. البته این روند خوبی نیست که باشگاه‌ها پول خودشان را ندهند. آنها هم بالاخره حرف‌هایی برای گفتن دارند. کنفدراسیون آسیا هم میداند که ما از برخی درآمدهای جاری و ساری و حقوق حقه فوتبال که در تمام دنیا جاری است، در کشورمان محروم هستیم. ما الان نمی‌توانیم حق پخش را بگیریم. این بیش از ۷۰ درصد درآمد باشگاه‌هاست. به همین دلیل هم باشگاه‌ها الان در بدهی‌هایشان متوقف هستند.

تاج افزود: الان تیم‌های استقلال و پرسپولیس تهدید می‌شوند. کنفدراسیون آسیا تعارف ندارد. بالاخره پارسال هم با یک فشاری این‌ها آمدند. امسال هم الحمدالله باشگاه‌ها آمدند و با همه این شرایط نامطلوب مالی، بخش زیادی از تعهدات خودشان را عمل کردند.

رئیس فدراسیون اضافه کرد: در لیگ‌ ما به جز پرسپولیس و استقلال و یک مورد پدیده مشهد که الان دارد انجام می‌شود، تقریباً باشگاه بدهکار آنچنانی نداریم. برخی باشگاه‌ها اصلاً در هیچ زمینه‌ای بدهی ندارند. تراکتور دارد بدهی‌هایش را پرداخت می‌کند ولی به استقلال و پرسپولیس باید یک کمک جدی شود چون برخی از این بدهی‌ها مربوط به سال‌های قبل است و به خصوص در مورد استقلال باید کار بیشتری انجام شود.

تاج در پایان گفت: برای رفع این بدهی‌ها وزیر ورزش و جوانان دو روز پیش دستورات خیلی جدی دادند که من خودم خیلی امیدوارم این اتفاق بیافتد.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس