کد خبر 880362
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۳
کی روش

یک کارشناس الجزایری دلیل اینکه سرمربی تیم ملی ایران پیشنهاد فدراسیون الجزایر را رد کرده را فاش نمود.

به گزارش مشرق، پس از شایعات بسیار درباره احتمال امضای قرارداد کارلوس کی روش، سرمربی  تیم ملی ایران با فدراسیون الجزایر اما روز گذشته فدراسیون این کشور اعلام کرد که با جمال بلماضی، سرمربی سابق الدحیل قطر قراردادی 4 ساله امضا کرده است.

بیشتر بخوانید:

کی‌روش: باور آینده مشترک با ایران سخت است!

سایت «النهار» مراکش خبر داد: مصطفی بویفر، میهمان شبکه تلویزنی النهار فاش کرد که یکی از اعضای سابق هیئت مدیر فدراسیون فوتبال الجزایر با کارلوس کی روش، سرمربی تیم ملی ایران تماس گرفته است و او را به عدم قبول پیشنهاد زطشی، رئیس فدراسیون الجزایر تشویق کرده است.

وی افزود: از فاش کردن نام این فرد معذور هستم ولی این را می دانم که او با کی روش تماس گرفته است و او را در آخرین لحظه قانع کرده که فضای فوتبال الجزایر منفی است و به نفع او نیست که به اینجا بیاید.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۳:۲۹ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۲
    0 0
    اینا همش فیلمه.
  • IR ۱۴:۱۴ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۲
    0 0
    چون اصلا پیشنهادی در کار نبوده و بعضی از رسانه های ما برای خودشیرینی گفتن کیروش پیشتهاد داره -اون هیچ کجا نمیره چون خواهان نداره وقتی تو ایران با دفاع اتوبوسی داره میلیاردی پول در میاره و امثال فردوسی پور هم براش تبلیغ میکنن کجا بره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • IR ۱۴:۳۷ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۲
    0 0
    چقدر ساده اید اصلا پیشنهادی درکار نبود مربی تیم الدوحیل قطر که بسیار هم درسال گذشته موفق بود و حریف پرسپلیس است در اسیا از این تیم استعفا داد برای این که مربی تیم الجزایر بشود.این ها بازی های رسانه ای است که کیروش خوب بلد است راه بیندازد تا بیشتر پول به جیب بزند
  • قاسم IR ۱۴:۳۷ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۲
    0 0
    الجزایرم مثل خودمونه پس
  • IR ۱۶:۳۱ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۲
    0 0
    چون نمیتونه هیچکی رو مثل ما بچاپه . تازه مدام ناز کنه و طاقچه بالا بذاره اما فدراسیون عین غلام حلقه بگوش در خدمت اجرای اوامرش و لیست بریز بپاشش باشه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس