کد خبر 879144
تاریخ انتشار: ۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۹
ایگواین و بونوچی

نشریات ایتالیایی از احتمال معاوضه لئوناردو بونوچی، کاپیتان میلان با گونسالو ایگواین، مهاجم یووه خبر دادند.

به گزارش مشرق، در حالی که نقل و انتقالات قابل توجهی تا به اینجا در ایتالیا انجام گرفته، به نظر می‌رسد یکی از بمب‌های نقل و انتقالاتی، به زودی پیش رو باشد. طبق ادعای نشریات ایتالیا، دو باشگاه میلان و یوونتوس قصد دارند دو ستاره خود را با یکدیگر معاوضه کنند.

بونوچی، یک فصل پس از انتقال بزرگش به میلان و حتی دریافت بازوبند کاپیتانی، به نظر از شرایطش در این تیم به هیچ وجه خوشحال نیست. روند پیشرفت میلان آنطور که او پیش بینی می‌کرد پیش نرفت و این تیم در پایان فصل گذشته نهایتا موفق به کسب سهمیه لیگ اروپا شد. این در حالی بود که با هزینه های نجومی که باشگاه متحمل شده بود، انتظار می‌رفت نتایج بهتری برای فصل گذشته رقم بخورد.

در آن سو ایگواین که در یووه عملکردی درخشان داشته، حالا با حضور رونالدو، عرصه را برای نمایش های خود تنگ می‌بیند. در حقیقت ایگواین معتقد است که حضور رونالدو، کاملا به ضرر او خواهد بود و بازیکنی که با پیوستن رونالدو نیمکت نشین خواهد شد، اوست. از همین رو، به دنبال جدایی از یووه است و پیشنهاداتی از چلسی و میلان در اختیار دارد.

در حالی که یووه نیز تمایل به بازگرداندن ستاره خط دفاعی سابق خود دارد، حالا نشریات ایتالیا از قریب الوقوع بودن این معاوضه بین دو باشگاه بزرگ خبر دادند. در حقیقت هر دو باشگاه معتقدند که این انتقال هم به نفع خودشان است و هم به نفع هر دو بازیکن که شرایط بهتری برای بازی کردن پیدا خواهند کرد.

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس