کد خبر 876655
تاریخ انتشار: ۳۱ تیر ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۱
میلان

روسونری نام ۷ بازیکن خود را در فهرست مسافران آمریکا برای شرکت در اردوی پیش فصل این تیم قرار نداد.

به گزارش مشرق، باشگاه میلان اسامی بازیکنانی که همراه با این تیم در اردوی پیش فصل آمریکا شرکت خواهند داشت اعلام کرد که در این فهرست نام هفت بازیکنش دیده نمی‌شود.

در این فهرست نام بازیکنانی همچون پپه رینا، لئوناردو بونوچی، آلن هلیلوویچ، آندره‌آ برتالوچی و نیکلا کالینیچ قرار دارد که در میان آنها رینا و هلیلوویچ به تازگی از ناپولی و هامبورگ به روسونری ملحق شده‌اند و بونوچی، برتولاچی و کالینیچ هم کسانی هستند که زمزمه‌هایی مبنی بر رفتن‌شان شنیده می‌شود.

در همین حال نام بازیکنانی مانند گوستاوو گومز، ریکاردو مونتولیوو، کارلوس باکا و گابریل (دروازه‌بان ذخیره تیم) که آنها هم در حال جدایی از میلان هستند در فهرست مسافران آمریکا قرار نگرفته‌اند.

سه بازیکن دیگری که نام‌شان در این فهرست دیده نمی‌شود، ایوان استرینیچ، لوکاس بیلیا و آندره‌آ کونتی است که دو بازیکن نخست به دلیل حضور در جام جهانی در حال استراحت هستند و نفر سوم به دلیل مصدومیت در ایتالیا مانده است.

میلان در اردوی پیش فصل خود در تورنمنت تدارکاتی جام قهرمانان بین‌المللی شرکت می‌کند و در اولین بازی دوستانه خود به مصاف منچستریونایتد می‌رود و بعد از آن هم با تاتنهام روبه‌رو می‌شود.

بازیکنانی که میلان با خودش به آمریکا برده عبارتند از:

آنتونیو دوناروما، جان لوئیجی دوناروما، رینا، آباته، آنتونلی، بلودی، بونوچی، کالابریا، موساکیو، رودریگس، رومانیولی، شیمیچ، زاپاتا، برتالوچی، بوناونتورا، برشانینی، چالهانوغلو، هلیلوویچ، کسیه، لوکاتلی، مائوری، توراسی، بورینی، کوترونه، کالینیچ، سیلوا، سوسو و ساژو

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس