کد خبر 880229
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۷
آلگری

سرمربی تیم فوتبال یوونتوس تأیید کرد لئوناردو بونوچی به زودی به بانوی پیر بازخواهد گشت.

به گزارش مشرق، ماسیمیلیانو آلگری که شاگردانش بامداد امروز (پنجشنبه) در دیداری دوستانه پس از تساوی یک - یک مقابل ستاره‌های MLS در ضربات پنالتی با نتیجه 5 بر 3 حریف خود را شکست دادند، پس از این بازی گفت: لئوناردو بونوچی (مدافع میلان) پس از یک سال به جمع ما بازمی‌گردد. او بازیکن مهمی است و چیزی در این شش ماه تغییر نکرده است. کالدارا هم بازیکن جوانی است و به همراه روگانی و رومانولی از بهترین مدافعان جوانی هستند که ما در ایتالیا داریم. متأسفم که او را از دست می‌دهم، اما بازار نقل‌وانتقالات ما را مجاب می‌کند که با جدایی او موافقت کنیم.  

وی همچنین در خصوص جدایی مهاجم آرژانتینی یوونتوس که امروز در تست‌های پزشکی این باشگاه شرکت کرده است، اظهار داشت: ایگواین در طول دو فصلی که در یوونتوس بود، تمام تلاشش را برای این تیم به کار بست و ما به همین خاطر از او تشکر می‌کنیم. میلان مهاجم فوق‌العاده‌ای نصیبش شد.

ایگواین 30 ساله که در 105 بازی 55 گل برای یوونتوس به ثمر رساند، با قرارداد قرضی 18 میلیون یورویی به میلان ملحق می‌شود و تابستان آینده این باشگاه در ازای 36 میلیون یورو می‌تواند او را به طور رسمی به خدمت بگیرد. همچنین قرار است ماتیا کالدارا در جریان معاوضه با بونوچی به میلان ملحق شود.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس