کد خبر 877809
تاریخ انتشار: ۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۹
امیر خجسته

رئیس فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی مجلس گفت: اگر وزیر فعلی اقتصاد تغییر نکند حتما استیضاح در مجلس انجام خواهد شد.

به گزارش مشرق، امیر خجسته، با اشاره به تغییر رئیس کل بانک مرکزی گفت: هرچند تغییر انجام شده مربوط به پایان دوران 5 ساله‌ی حکم رئیس کل قبلی بانک مرکزی می‌باشد اما این حرکت رئیس جمهور را امیدوارکننده ارزیابی میکنیم و ما هم امیدواریم در هفته آینده تغییر تیم اقتصادی دولت تکمیل شود.

وی با بیان اینکه، پیش از این از رئیس جمهور 2 مطالبه اصلی یعنی ارائه برنامه برای تغییرات ملموس و همچنین تغییر تیم اقتصادی را مطالبه کرده بودیم، گفت: ظاهرا رئیس جمهور تصمیمات جدی  برای تغییر تیم اقتصادی گرفته و به نظر میرسد با توجه به تشدید تحریمها رئیس جمهور هم به این نتیجه رسیده اند که باید تیم اقتصادی دولت تغییر کند.

بیشتر بخوانید:

جزئیات دو ابلاغیه جدید وزیر اقتصاد

خجسته با بیان اینکه، وزرای اقتصادی جدید باید تحول گرا باشند گفت: یکی از مطالبات اصلی ما تغییر وزیر اقتصاد است چرا که ایشان تخصصی در مباحث اقتصادی ندارند و اگر ایشان از سوی رئیس جمهور تغییر  نکند باید در یکی دو هفته آتی شاهد استیضاح ایشان باشیم.

این نماینده مجلس با اشاره به اینکه، برای مردم دلار 9000 تومانی به هیچ عنوان پذیرفته نیست،گفت: متاسفانه در هفته های اخیر از مباحثی مثل تنظیم بازار غفلت شده است و عملا بازارهای ما دچار التهاب و نا به سامانی شده اند. به هیمن دلیل با تشکیل تیم اقتصدی جدید باید التهابات را در گام نخست کنترل کرده و در گامهای بعدی با استفاده از وزرای متخصص برای کنترل اثرات واقعی تحریمها اقدام کنند.

وی افزود، با تیم اقتصادی فعلی که هنوز با تحریمها رو به رو نشده ایم نمیتوان اقتصاد را کنترل کرد، گفت: اصرار ما به تغییر وزاری اقتصادی در راستای منافع مردم است و امیدواریم همه نمایندگان مجلس در این مسیر همراهی کنند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس