کد خبر 876785
تاریخ انتشار: ۳۱ تیر ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۳
رئال مادرید

با جدایی رونالدو از رئال مادرید حالا دیگر مثلثی به نام بی بی سی نیز در رئال وجود ندارد.

به گزارش مشرق، یک سال پس از فروپاشی مثلث MSN در بارسلونا به سبب جدایی نیمار، حالا دیگر اثری از مثلث هجومی مخوف رئال نیز نخواهد بود. رونالدو به یوونتوس رفته و از مثلث تهاجمی سابق رئال تنها بیل و بنزما باقی مانده اند.

شرایط اما در رئال به مثلث BBV تغییر یافته است. وینیسیوس، ستاره 18 ساله برزیلی زودتر از موعد به جمع رئالی ها اضافه شد و در یک هفته گذشته تمرینات بسیار خوبی را با تیم اول رئال پشت سر گذاشت. او به قدری در تمرینات درخشید و امیدوارکننده ظاهر شد که در نهایت لوپتگی تصمیم گرفت او را در تیم اول حفظ کند و وینیسیوس فصل آتی برای رئال به میدان خواهد رفت و خبری از انتقال قرضی اش نخواهد بود.

در بازی درون تیمی روز گذشته، سرمربی رئال ترجیح داد از وینیسیوس در کنار بیل و بنزما استفاده کند و جالب اینکه مثلث BBV فراتر از انتظارات ظاهر شد و گل های زیادی را به ثمر رساند. حال این شانس وجود دارد که لوپتگی از این مثلث در لالیگا نیز استفاده کند. وینیسیوس بسیار زودتر از انتظارات خودش را با رئال وفق داده و ارتباط صمیمانه ای به خصوص با بنزما برقرار کرده است.

تمرین امروز رئال تعطیل است و قرار است از چند روز دیگر، کاروان رئال راهی تور آمریکا شود. 10 روز دیگر بازی با یونایتد و سپس بازی را یوونتوس و رم می تواند فرصت بهتری برای محک مثلث BBV باشد.

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس