کد خبر 875892
تاریخ انتشار: ۲۸ تیر ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۰
اینستاگرام

اینستاگرام قصد دارد ویژگی «حذف فالوئر» را ارائه کند. به این وسیله صاحب حساب کاربری می تواند پروفایل موردنظر خود را از فهرست فالوئرها حذف کند و اینستاگرام نیز به فرد مورد نظر اطلاع نمی دهد.

به گزارش مشرق به نقل از ورج، اینستاگرام سعی دارد ویژگی جدیدی را ارائه کند که به کاربران اجازه می دهد فالوئرهای خود را حذف کنند.

سخنگوی این شرکت تایید کرده هم اکنون آزمایش های این ویژگی در حال اجرا است. پیش از این فقط اگر پروفایل کاربران Private بود، کاربران می توانستند فالوئرهای خود را حذف کنند. در غیر اینصورت آنها تنها قادر به مسدود کردن برخی حساب های کاربری خاص بودند.

بیشتر بخوانید:

ابداع اینستاگرام برای مقابله با هکرها

ویژگی « حذف فالوئر»  که چندماه است درباره آن شایعاتی منتشر می شود، علامتx را کنار نام کاربری فرد نشان می دهد. به این ترتیب صاحب حساب کاربری می تواند به طور دستی اجازه ندهد کاربران مورد نظر او را فالو کنند.

با کلیک روی x پنجره ای باز می شود که حاوی دو گزینه «حذف» و«لغو»است. همچنین این پیام نیز مشاهده می شود: اینستاگرام به کاربر اطلاع نمی دهد که از فهرست فالوئرهای شما حذف شده است.

به عقیده برخی از کارشناسان فناوری این ویژگی برای افرادی مفید است که تمایلی ندارند دوستان قدیمی یا کارفرمایانشان حساب کاربری آنها را ببینند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۱:۵۲ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۸
    2 3
    من دارم به فارسی میشه برداشتن ، من خیلیا رو بدون بلاک اینجوری از پیجم اخراج میکنم و متوجه نمیشن..

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس