کد خبر 873641
تاریخ انتشار: ۲۱ تیر ۱۳۹۷ - ۰۵:۳۰
اینستاگرام نمایه

در ادامه اضافه شدن ویژگی‌های جدید به قسمت استوری اینستاگرام، این اپ روز گذشته استیکر پرسش و پاسخ را در دسترس عموم کاربران قرار داد.

به گزارش مشرق، اینستاگرام در ماه اکتبر قابلیت نظرسنجی را به این شبکه اجتماعی افزود تا کاربران به امکانات بیشتری دسترسی داشته باشند. در ادامه همین رویه نیز روز گذشته استیکر پرسش و پاسخ به قسمت استوری اضافه شده که از این طریق می‌توان با کاربران پیچ خود در ارتباط باشید.

بیشتر بخوانید:

اینستاگرام با ویدئوهای یک ساعته رقیب یوتیوب می شود

بر این اساس زین پس علاوه بر امکان ایجاد نظرسنجی، گردانندگان پیچ‌ها می‌توانند با استفاده از استیکر پرسش و پاسخ با دنبال کنندگان صفحه در ارتباط باشند. در حقیقت این یک شیوه تعامل جدید میان افراد است که تصویر یا ویدئویی برای اشتراک‌گذاری ندارند. البته همانند قابلیت نظرسنجی، پاسخ به سؤالات مطرح شده هم اختیاری است.

استیکر پرسش و پاسخ همچنان با سوایپ کردن صفحه به سمت بالا در قسمت آپلود یا ثبت عکس یا ویدئو قابل دسترس است.  پس از انتخاب می‌توان سوال را تایپ کرد و رنگ متن یا باکس آن را هم تغییر داد. توجه داشته باشید که پاسخ دنبال کنندگان به سوال در همان بخش استوری قابل مشاهده است، با این حال مشاهده شده که در برخی مواقع پاسخ‌ها به صورت دایرکت دریافت می‌شود؛ احتمالا این مشکل به زودی برطرف خواهد شد.

فرد همچنین می‌تواند بررسی کند که چه کسانی به سؤالات وی پاسخ داده‌اند و این پاسخ‌ها برای ملاحظه عموم قابل رؤیت خواهد بود. نکته قابل توجه آن‌که نام کاربری افرادی که به سوال پاسخ داده‌اند صرفاً برای فرد ارسال کننده استوری قابل مشاهده است. استیکر پرسش و پاسخ اینستاگرام از امروز برای کاربران اندروید و iOS قابل دسترس خواهد بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۷:۴۴ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۱
    4 11
    تبلیغ ادوات فساد نکن مشرق!
  • IR ۰۷:۴۵ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۱
    7 6
    اینستاگرام ام الفساد نرم افزارهاست
  • IR ۰۹:۰۸ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۱
    5 21
    اینستاگرام هم باید فیلتر شود

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس