کد خبر 875570
تاریخ انتشار: ۲۷ تیر ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۵
بهنام محمودی

پیشکسوت والیبال ایران گفت: در فدراسیون باید طوفان ذهنی ایجاد شود تا همه بتوانند نظرات خود را مطرح کنند.

به گزارش مشرق، بهنام محمودی درمورد حضور برادر کوچکترش شهرام محمودی در تیم والیبال شهرداری ارومیه اظهار داشت: شهرام سال گذشته بهترین بازیکن لیگ بود و حالا در ارومیه باید بستری فراهم شود که او بتواند به عنوان یک سرباز در خدمت تیم ملی باشد و در کنار دوستانش بازی کند. بهروز عطایی هم مربی بزرگی است و رزومه خوبی دارد.

وی ادامه داد: ارومیه یکی از قطب‌های والیبال ایران است و کودکان با والیبال رشد می‌کنند. امیدوارم با حمایت مردم و مسئولان این تیم بتواند به آنچه که شایسته‌اش است یعنی قهرمانی در لیگ برتر برسد؛ البته این موضوع نیازمند مجموعه‌ای باتجربه است که بتواند حواشی را مدیریت کند.

پیشکسوت والیبال ایران درمورد آخرین شرایط فدراسیون خاطرنشان کرد: من همیشه سعی می‌کنم که نقد منصفانه داشته باشم. من هم اگر رئیس می‌شدم، قطعاً از افراد نزدیک به خودم که بتوانند مرا کمک کنند استفاده می‌کردم؛ ضیایی هم همین کار را کرد. 

محمودی در مورد اعزام تیم اصلی ایران به بازی‌های آسیایی جاکارتا عنوان کرد: از دید من قطعاً تیم اصلی باید به بازی‌های آسیایی برود. اگر والیبال ایران به هر دلیلی نتواند در اندونزی مدال بگیرد انتقادات زیادی به آن می‌شود، اما اگر در جام‌جهانی این اتفاق رخ دهد شرایط متفاوت است. به هر حال والیبال ایران در جمع 8 تیم برتر جهان است و اگر بتواند در جمع 8 تیم برتر قرار بگیرد رضایت‌بخش است، اما اگر در آسیا قهرمان نشویم کار سخت می‌شود.

وی با بیان اینکه مسئولان ورزش روی طلای والیبال حساب باز کرده‌اند، گفت: شاید در ابتدا دغدغه این بود که والیبال نتواند در بازی‌های آسیایی برای رقابت‌های قهرمانی جهان آماده شود، اما واقعیت این است که ایران در بازی‌های آسیایی تنها یک یا دو بازی سخت درپیش خواهد داشت و می‌تواند به آنها به چشم بازی‌های تدارکاتی نگاه کند.

کارشناس والیبال ایران درمورد اینکه به عنوان مثال تیم ژاپن قرار است با تیم دوم خود در مسابقات حضور پیدا کند، تصریح کرد: ممکن است اسامی ژاپنی‌ها هم مانند ما دستخوش تغییر شود. به هر حال طلای والیبال برای ورزش ما مهم است. باید بپذیریم که ظرفیت والیبال ما خیلی بالاتر از آسیایی‌ها است. فکر می‌کنم شکست برابر ژاپن در لیگ ملت‌ها هم یک اتفاق بود. 

محمودی در مورد برخی انتقادها به فدراسیون والیبال و مدیریت ضیایی گفت: به هر حال دوستان در وزارت ورزش صلاح ندانستند که من باشم که البته این موضوع از دید من اشتباه بود و ضیایی حالا رئیس فدراسیون است. به نظر من کنار زدن افرادی امثال من «خودزنی» به معنای واقعی است، چون مسئولان می‌آیند و می‌روند، اما ما به عنوان خانواده والیبال همیشه در این رشته هستیم. حضور امثال من در فدراسیون الزامی است، اما چون برخی‌ها رابطه دوستی با برخی دیگر داشتند روی کار آمدند. 

وی با اشاره به حضور منظمی در سمت دبیری فدراسیون والیبال خاطرنشان کرد: منظمی از بدنه والیبال است و اگر مشکلی داشته باشد اهالی والیبال به او کمک خواهند کرد، اما اگر یک فرد غریبه مدیریت را در دست بگیرد بسیار زمان می‌برد تا با شرایط او آشنا شویم و همین گذر زمان به والیبال آسیب خواهد زد. به نظر من فدراسیون باید از منتقدان هم استفاده کند. آنها باید با ایجاد طوفان ذهنی از تمام ایده‌ها استفاده کنند. 

پیشکسوت والیبال ایران ادامه داد: به ضیایی گفتم از افرادی استفاده کند که بیشتر بتوانند به والیبال کمک کنند. او نباید فکرش را درگیر زیردستی‌های خود کند و تنها باید به جلو نگاه کند. داورزنی عملکرد فدراسیون را در نمودار کمی در نظر می‌گرفت که از نظر عددی همه‌چیز عالی بود، اما گاهی از نظر کیفی شرایط رضایت‌بخش نبود. امسال کیفیت ما بهتر شد و در بخش کمیت عنوان دهم را کسب کردیم. 

محمودی افزود: بر این اساس باید گفت که نمودار تغییر کرده است و شرایط برای داورزنی رضایت‌بخش نبود. داورزنی در ضیایی حمایت کرد و اگر ناکامی باشد باید پاسخگو هم باشد. از داورزنی به عنوان معاون وزیر ورزش و جوانان توقع بیشتری داریم تا به والیبال کمک کند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس