کد خبر 875318
تاریخ انتشار: ۲۶ تیر ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۲
سردار شکارچی

معاون فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستادکل نیروهای مسلح با سرلشکر موسوی دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش مشرق، امیر احمد دادبین فرمانده اسبق نیروی زمینی ارتش، سردار ابوالفضل شکارچی معاون فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستادکل نیروهای مسلح و امیر ابراهیم گلفام جانشین معاون فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستادکل نیروهای مسلح با امیر سرلشکر سیدعبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران دیدار و گفت‌وگو کردند.

در این دیدار، ضمن گفت‌وگو در خصوص انسجام‌بخشی و هم‌افزایی در مباحث اجتماعی در ارتش جمهوری اسلامی ایران، تهدیدات فرهنگی و جنگ نرم دشمنان و نقش ارتش در تقویت طرح‌های جهادی خاطراتی از دوران دفاع مقدس نیز بیان شد.

امیر دادبین در این جلسه گفت: زمانی که فرمانده لشکر بودم، به همراه سرتیپ بهروز صادقی فرمانده توپخانه لشکر با آقای موسوی که آن زمان آتشبار بودند، دیدار کردم. نظم و انضباط، ایمان و باور از سویی و دانش فرماندهی و خلوص حاکم بر یگان، توجه من را به خود جلب کرد. بنده ایشان را از زمان دانشجویی می‌شناختم و بر این باور بودم که در آینده نه چندان دور، سکان ارتش به دست این افسر جوان داده و از فرماندهان عالی‌رتبه خواهد شد.

وی افزود: هنگامی هم که خبر انتصاب ایشان به فرماندهی کل ارتش را شنیدم، سجده شکر به جای آوردم. من در دوران جوانی امیر موسوی به دوستان گفته بودم که اگر سروان موسوی نامزد انتخابات ریاست جمهوری شود، به او رای خواهم داد. او در بین هم سن و سال‌های خود مانند الماس می‌درخشید. از انتصاب امیر موسوی به فرماندهی کل ارتش بسیار خوشحالم و از این بابت از فرماندهی معظم کل قوا سپاسگزارم.

سردار شکارچی نیز در این دیدار ضمن تقدیر از فرمانده کل ارتش بابت مواضع وحدت آفرین وی، عنوان کرد: آشنایی بنده با امیر موسوی به بیش از 40 سال پیش باز می‌گردد. امیر موسوی در زمان نوجوانی و دانش آموزی، دانش‌ آموزی ممتاز در مدرسه بود؛ آقای موسوی متقی، اندیشمند، ورزشکار و کاپیتان تیم ورزشی بود و ما به این فرمانده افتخار می‌کنیم.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۵:۴۶ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۶
    2 0
    سوخو 57 و 35 بخریم
  • IR ۱۷:۵۰ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۶
    1 0
    سوخو 57 و 35 بخریم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس