امیر موسوی

جانشین رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: آمادگی و ارتقاء مهارت‌ها در نیروهای مسلح هرگز متوقف نخواهد شد چراکه دشمنان ما بیکار ننشسته‌اند و هر روز به دنبال یک ترفند جدید برای ضربه به نظام و کشور هستند.

به گزارش مشرق، امیر «سید عبدالرحیم موسوی» جانشین رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در جمع کارکنان یگان‌های ویژه ناجا اظهار داشت: خداوند را شاکرم که توفیق حضور در جمع عزیزان یگان ویژه را بار دیگر نصیبم کرد، الحمدالله یگان ویژه؛ یگانی جوان، انقلابی، ولایی، متخصص، منضبط، با روحیه رزمی و مهارت‌های بالا، هدفمند و پا در رکاب، آماده اجرای ماموریت‌ها است.

وی بیان کرد: تجهیزات فعلی و موجود در یگان ویژه برای ماموریت‌های پیش رو، «مثال‌زدنی» است، اما نیروی انتظامی و این یگان نباید در این سطح متوقف شود و باید روز به روز در صدد  به روز کردن تجهیزات باشد.

جانشین رئیس ستاد کل نیروهای مسلح خاطر نشان کرد: آمادگی و مهارت در نیروهای مسلح هرگز متوقف نخواهد شد؛ چرا که دشمنان ما بیکار ننشسته‌اند و هر روز به دنبال یک ترفند جدید برای ضربه به نظام و کشور هستند، بنابراین نیروهای مسلح همواره باید هوشیارانه چند گام از دشمنان جلوتر باشند.

 وی گفت: همواره  تلاش و رویکرد نیروهای مسلح حفاظت و صیانت از امنیت مثال‌زدنی کشور است و امنیت مطلوب را در منطقه پر آشوب را مرهون لطف الهی و تدابیر داهیانه مقام معظم رهبری هستیم، باید قدردان این نعمت و سرمایه بزرگ باشیم.

منبع: دفاع پرس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس