طرح دفاع مقدس

امیرسرتیپ احمد دادبین فرمانده نیروی زمینی ارتش در دوران دفاع‌مقدس و سردار سرتیپ شکارچی معاون فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستادکل نیروهای مسلح با فرمانده کل ارتش دیدار کردند.

به گزارش گروه جهاد و مقاومت مشرق، به نقل از سازمان حفظ آثار و  نشر ارزش‌های دفاع‌مقدس ارتش، این دیدار با استقبال گرم فرماندهی کل ارتش، سرلشکر عبدالرحیم موسوی روبرو شد و خاطراتی نیز از دوران دفاع مقدس بیان شد.

در این گفت‌وگوی صمیمی، امیر سرتیپ دادبین ضمن بیان خاطره‌ای گفت: زمانی که من فرمانده لشکر بودم، به همراه سرتیپ پرویز صادقی، فرمانده توپخانه لشکری از آتشبار امیرموسوی دیدن کردم. نظم و انضباط، ایمان و باور یگانی از سویی و دانش فرماندهی و خلوص حاکم بر یگان من را به خود جلب کرد. بنده ایشان را از دانشجویی می‌شناختم و بر این باور بودم که در آینده نه چندان دور، سکان ارتش به دست این افسر جوان قرار خواهد گرفت و از فرماندهان عالی رتبه خواهد بود. هنگام اعلام خبر انتصاب ایشان به فرماندهی ارتش سجده شکر کردم و از انتصاب ایشان خوشحالم و از رهبر معظم انقلاب اسلامی به خاطر این انتصاب سپاسگذارم.

 در این دیدار، سردار شکارچی معاون فرهنگی و تبلیغاتی دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح نیز گفت:سابقه دوستی بنده با امیر موسوی به بیش از 40 سال پیش برمی‌گردد، من هم صحبت‌های امیر دادبین را تأیید می‌کنم.ایشان در زمان نوجوانی در مدرسه ممتاز بود به ویژه اینکه امیر موسوی هم متقی و اندیشمند بودند و هم کاپیتان و ورزشکاری ماهر و ما هم به این فرمانده افتخار می‌کنیم.

وی خطاب به فرمانده کل ارتش گفت:بنده به منظور انسجام بخشی و هم‌افزایی در مباحث اجتماعی در ارتش جمهوری اسلامی ایران و شناخت حوزه‌های تنوع فرهنگی با توجه به تهدیدات نرم و جنگ روانی موجود در عرصه‌های مختلف و استفاده از توانمندی‌های بالقوه و بالفعل ارتش به ویژه در راستای طرح‌های جهادی حضرتعالی و تشکیل چهار کمیته هم‌افزایی، بصیرت و معنویت، ارتقای توان رزمی و معیشت به حضور رسیدم.

در این دیدار، سردار سرتیپ شکارچی، معاون فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح ضمن تقدیر از حرکت‌های وحدت‌آفرین فرماندهی کل ارتش آمادگی معاونت خود را برای پیشبرد اهداف پیش رو اعلام کرد.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس