کد خبر 874934
تاریخ انتشار: ۲۵ تیر ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۸
فیلم/ وعده‌ای که روحانی زود فراموشش کرد

حالا پس از توقف ۵ ساله چرخ اقتصاد کشور با وعده مذاکره برای رفع تحریم‌ها، رئیس جمهور نیز به این نتیجه رسیدند که بیشتر مشکلات کشور ریشه داخلی دارد.

 به گزارش مشرق؛ روز گذشته رئیس جمهور و هیئت دولت به دعوت رهبر انقلاب با موضوع مشکلات اقتصادی کشور، به دیدار ایشان رفتند.

حسن روحانی در این دیدار با تشریح شرایط اقتصادی کشور اظهار داشت: «با وجود همه تلاشهای روانی و اقتصادی دشمنان ایران، درآمدهای ارزی و ریالی کشور در سه ماهه اول امسال بیش از سه ماهه اول سال قبل بوده و در بخش عمرانی ۲۲ برابر سال قبل اعتبارات لازم تخصیص داده و تأمین شده است.»

بیشتر بخوانید:

اشکالات نظام بانکی و نقدینگی ارتباطی با تحریم ندارد

اما رئیس جمهور در سومین سالگرد برجام با تصحیح مواضع سال‌های قبل خود که همه چیز - تا حل مشکل آب خوردن - را به تحریم‌ها و مذاکرات گره زده بود، اعتراف کرد که ریشه مشکلات اقتصادی کشور ارتباطی با تحریم‌ها ندارد. روحانی با تأکید بر اینکه برخی مسائل همچون اشکالات نظام بانکی و نقدینگی، ارتباطی با تحریم و فشارهای خارجی ندارد و از گذشته وجود داشته است، به برنامه دولت برای حل این مسائل اشاره کرد و گفت: «حل این مسائل جزو دستور کارهای اساسی شورای عالی هماهنگی اقتصادی و ستاد اقتصادی دولت است.»

حالا پس از توقف ۵ ساله چرخ اقتصاد کشور با وعده مذاکره برای رفع تحریم‌ها، رئیس جمهور نیز به این نتیجه رسیدند که بیشتر مشکلات کشور ریشه داخلی داشته و ناشی از فساد و سوء مدیریت است.

امروز افکار عمومی نظاره گر هستند که رئیس جمهور و کابینه چگونه مشکلات اقتصادی کشور را مدیریت می‌کنند؛ و وزرای روحانی چقدر در این مسیر با برنامه های دولت و نظام همراه خواهند بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 11
  • غیر قابل انتشار: 6
  • IR ۱۶:۱۷ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۵
    35 4
    تاریخ و آیندگان در مورد تحمیل کنندگان برجام به مردم و کشور بسیار بدتر از تحمیل کنندگان عهده نامه های ننگین گلستان و ترکمنچای قضاوت خواهند کرد
  • فرشاد US ۱۶:۵۴ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۵
    28 3
    یعنی یک جورایی به عدم کارایی و بی کفایتی خودش و دارو دسته اش اعتراف کرده ولی افسوس که دیر شده و هزینه آنر مردم بیچاره به جیب دزدان بیت المال و حرام لقمه ها می دهند
  • IR ۱۷:۳۱ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۵
    21 2
    خرجام
  • IR ۱۷:۳۱ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۵
    20 2
    حماقت جام
  • IR ۱۷:۳۱ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۵
    20 3
    خیانت جام
  • IR ۱۷:۳۷ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۵
    26 1
    اینا دغدغه شون فقط زدن احمدی نژاد بود وگرنه اشرافی گران که فکر مردم نیستن
  • IR ۱۸:۵۷ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۵
    30 2
    کسی که ۲ ریالی اش دیر بیفتد به درد رییس جمهوری نمی‌خورد باید بره کشک بسابه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس