کد خبر 870790
تاریخ انتشار: ۱۱ تیر ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۱
نرخ تورم نمایه

جمعی از نمایندگان مجلس در فراکسیون مستقلان ولایی در حال تهیه بسته اقتصادی با عنوان «اصلاح اقتصاد کنونی» هستند تا بر این اساس طی جلسه‌ای با رئیس‌جمهور آن را ارائه کنند.

به گزارش مشرق، با توجه به شرایط فعلی اقتصادی کشور و اقدامات متعدد مجلس و نمایندگان برای برون‌رفت از شرایط فعلی، فراکسیون مستقلان ولایی مجلس نسبت به برگزاری جلسه ای ویژه با حضور حسن روحانی رئیس‌جمهور مبادرت ورزید. 

بیشتر بخوانید:

۳ عامل گرانی‌های اخیر از زبان رئیس خانه‌ احزاب

سخنگوی فراکسیون مستقلان ولایی مجلس ضمن تأیید این خبر اظهار داشت:‌ در حال حاضر در حال مکاتبات و آماده‌سازی برگزاری این جلسه هستیم تا بر این اساس، رئیس‌جمهور برای پاسخگویی و ارائه توضیحات به اعضای فراکسیون در این جلسه حاضر شود. 

وی افزود: ما همچنین در فراکسیون در حال برگزاری جلسات کارشناسی هستیم تا بر این اساس بتوانیم با تبیین راهکارهای اساسی، از شرایط و مرحله حساس اقتصادی عبور کنیم. 

مهرداد بائوج لاهوتی با اشاره به نشست اخیرش فراکسیون متبوعش با کارشناسانی از مرکز پژوهش‌های مجلس، عنوان کرد: در این جلسه به صورت مفصل بر مسائلی همچون برون‌رفت از شرایط موجود بحث کردیم. 

 سخنگوی فراکسیون مستقلان ولایی مجلس گفت: به عقیده بنده برون‌رفت از شرایط موجود کار سختی نیست و اگر بتوانیم اراده‌ای ایجاد کنیم، کار پیچیده‌ای نخواهد بود، بنابراین در جلسه اخیر هم مباحث مفصلی در این رابطه انجام شدد. 

وی بر همین اساس اضافه کرد: ما در حال تهیه و تکمیل بسته اقتصادی با عنوان اصلاح اقتصاد کنونی در فراکسیون هستیم و به محض آماده شدن تلاش می‌کنیم تا جلسه‌ای با حضور رئیس‌جمهور برگزار شود و بر این اساس ما بسته مذکور را به وی ارائه خواهیم کرد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس