کد خبر 868696
تاریخ انتشار: ۵ تیر ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۴
ظریف

سخنگوی فراکسیون مستقلان ولایی مجلس جزئیات نشست این کمیسیون با وزیر امورخارجه را تشریح کرد.

به گزارش مشرق، مهرداد بائوج لاهوتی سخنگوی فراکسیون مستقلان ولایی مجلس شورای اسلامی با اشاره به جلسه صبح امروز (سه‌شنبه 5تیر) این فراکسیون، اظهار داشت: محمدجواد ظریف وزیر امورخارجه میهمان امروز اعضای فراکسیون مستقلان ولایی بود.

بیشتر بخوانید:

واکنش ظریف به مشکلات پیش آمده بین خبرنگاران و محافظانش

وی با بیان اینکه وزیر امورخارجه درباره مذاکرات با اروپایی‌ها گزارشی ارائه داد، افزود: آقای ظریف عنوان کرد اروپایی‌ها تمایل دارند به توافقاتی که در چارچوب برجام انجام شده پایبند باشند اما باید دید فشار آمریکایی‌ها چه میزان بر روی آنها تأثیر دارد و آنها تا چه میزان می‌توانند، مقاومت کنند.

 سخنگوی فراکسیون مستقلان ولایی مجلس با اشاره به تحریم‌های اعمال شده از سوی آمریکا علیه کشورمان، گفت: آقای ظریف عنوان کرد با توجه به تجربه‌ای که درباره تحریم‌ها داریم در حال ساماندهی هستیم تا کشور از لحاظ اقتصادی آسیب کمتری ببیند.

نماینده مردم لنگرود در مجلس اظهار داشت: آقای ظریف در این جلسه همچنین عنوان کرد که در شرایط کنونی تقویت ارتباط در زمینه‌های سیاسی و اقتصادی با کشورهای همسایه در اولویت وزارت امور خارجه است.

وزیر امور خارجه کشورمان با بیان اینکه آمریکایی‌ها عملا با ایران وارد جنگ اقتصادی شدند،گفت: لازم است به دولت برای انجام هر چه بهتر مذاکرات با اروپایی‌ها و برون رفت از شرایط فعلی کمک شود.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس