پورابراهیمی

رییس کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به ناقص بودن لیست ارزبگیران دولتی گفت: شخص رییس جمهور روی انتشار لیست کامل تاکید کرده و نظر مجلس نیز همین است، لذا کمیسیون اقتصادی این موضوع را پیگیری می‌کند.

به گزارش مشرق، محمدرضا پورابراهیمی با اشاره به انتشار لیست ناقص دریافت کنندگان ارز 4 هزار و 200 تومانی، گفت: انتشار لیست دریافت کنندگان ارز 4 هزار و 200 تومانی به نفع کشور و مردم است و از ایجاد فضای رانت و سوءاستفاده های احتمالی در کشور جلوگیری می کند.

بیشتر بخوانید:

کالاهایی ارز دولتی گرفتند که شرم دارم بگویم

رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، افزود: تمامی اطلاعات کشور در زمینه اقتصادی باید شفاف باشد و این اطلاعات در اختیار عموم قرار گیرد.

تاکید رییس جمهور و مجلس انتشار لیست کامل ارزبگیران دولتی است

وی با بیان اینکه تنها برخی اطلاعلات همانند اطلاعات نظامی کشور قابلیت افشاء ندارد، ادامه داد: اگر نیازی به افشای اطلاعات مجموعه یا شخصی به هر شکلی در چارچوب رویکردهای نظام و کشور نباشد، این اطلاعات به صورت اطلاعات طبقه بندی شده جدا شده است همانند اطلاعات نظامی که تمام کشورها این اطلاعات را افشاء نمی کنند.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی، یادآور شد: در خصوص خرید مواد غذایی و اقلام مصرفی به نظر نمی رسد که نیازی به پنهان کردن اطلاعات باشد.

رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه بانک مرکزی باید اطلاعات دریافت کنندگان ارز 4 هزار و 200 تومانی را به صورت کامل و جامع اعلام و منتشر کند، تصریح کرد: شخص رییس جمهور روی انتشار لیست کامل تاکید کرده اند و نظر مجلس نیز همین است، لذا کمیسیون اقتصادی نیز این موضوع را پیگری کند تا لیست کامل منتشر شود.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۳:۰۳ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۰
    0 0
    یادش به خیر کشور چه پر بارون بود ، این است نتیجه ناشکری و گناه وستم و حق خوی و کلاهبرداری و حرام خوری و فساد مردم و مسئولان. این حکومت هم برود بدتر خواهد شد که خیلی هم بدتر

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس