جهرمی

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات پیش بینی کرد که حداکثر تا ۱۰ روز آینده، بازار گوشی تلفن همراه در کشور به حالت تعادل برسد.

به گزارش مشرق، محمدجواد آذری جهرمی در جمع خبرنگاران با اشاره به وجود احتکار در بازار فعلی گوشی تلفن همراه، گفت: با توجه به شرایط موجود پیش بینی می شود ظرف یک هفته تا ۱۰ روز آینده، این بازار به تعادل برسد.

وی در مورد پیش بینی وضعیت کاهش قیمت موبایل و افزایش این کالا در بازار کشور، گفت: درحال حاضر در بازار گوشی موبایل، احتکار وجود دارد و شاهد کمبود این تجهیزات در بازار هستیم اما پیش بینی می کنیم این وضعیت متعادل شود.

بیشتر بخوانید:

"نیلی" بیشترین ارز دولتی را گرفت + سند

وزیر ارتباطات ادامه داد: در شرایط فعلی که عده ای سودجو از شرایط سوءاستفاده کرده اند و قیمتها نیز افزایش یافته و توانایی خرید پایین آمده است، مردم اقدام به خرید گوشی نمی کنند.

جهرمی با بیان اینکه مردم اعتمادی به شرایط فعلی بازار موبایل و قیمتها ندارند، افزود: با این وجود به نظر می رسد حدود یک هفته تا ۱۰ روز زمان لازم است تا بازار گوشی موبایل به تعادل برسد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 4
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۳:۲۷ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۹
    0 0
    یک سوال از جناب جهرمی این هست که به فرض گوشی با ارز 4200تومنی هم وترد کشور شد .مثلا گوشی s9 سامسونگ رو میشه با 5میلیون خرید اما وقتی بیرون ارز 8000 تومن هست قیمت این گوشی میشه نه میلیون .فکر نمی کنین این طوری گوشیهای وارد شده دوباره به خارج قاچاق بشن؟چون صددرصد اختلاف قیمت داریم؟جناب جهرمی تا زمانی که ارز آزاد بالا باشه بازار پایین بیا نبست.
  • IR ۱۳:۲۸ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۹
    14 0
    اولا از این 10 روزها و 100 روزها آنقدر آمده و رفته و عده داده شده که نگو و نپرس! ثانیا تا منظور شما از تعادل چه باشد؟!!!! از نظر ما که یعنی نصف شدن قیمت گوشی!!!! خخخخخخخخخخخ
  • IR ۱۵:۳۰ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۹
    9 0
    الان یک هفته است که میگه ده روز دیگر قیمت متعادل میشود و این ده روز به قوت خود باقیست.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس