جهرمی نمایه

عضو هیئت رئیسه کمیسیون صنایع مجلس گفت: تخلفات بازار موبایل به سازمان بازرسی ارجاع شده است.

به گزارش مشرق، حجت‌الاسلام سید جواد حسینی‌کیا عضو هیئت‌رئیسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در تشریح جلسه عصر امروز (سه‌شنبه ۱۲تیر) کمیسیون متبوعش، گفت: محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات عصر امروز میهمان اعضای کمیسیون صنایع بود.

بیشتر بخوانید:

پای جهرمی به مجلس کشیده شد

وی با بیان اینکه وزیر در این جلسه گزارشی از آخرین وضعیت بازار موبایل به اعضای کمیسیون ارائه داد، افزود: وزیر ارتباطات در این جلسه درباره دلیل افزایش قیمت موبایل عنوان کرد که برخی از افراد موبایل را ارزان خریداری کردند و با قیمت بسیار بالاتری آن را در بازار عرضه کردند. همچنین برخی از شرکت‌ها که تخصصی در این زمینه نداشتند به این بازار ورود کرده‌ که این مسائل، سبب افزایش قیمت تلفن همراه شده است.

**ظرفیت واردات قاچاق موبایل به صفر رسیده است

عضو هیئت رئیسه کمیسیون صنایع مجلس تصریح کرد: آقای جهرمی گفت که گزارشی از  تخلفات تهیه شده و برای استیفای حقوق مردم در اختیار سازمان بازرسی کل کشور و همچنین سایر سازمان‌های نظارتی قرار گرفته است.

حسینی‌کیا به بخش دیگری از صحبت‌های وزیر ارتباطات اشاره کرد و گفت: آقای جهرمی درباره موضوع رجیستری اظهار داشت که ما الان می‌توانیم ادعا کنیم که ظرفیت واردات قاچاق به صفر رسیده است؛ زیرا تا زمانی که بارکدهای موبایل وارد نشود، فعال‌سازی صورت نمی‌گیرد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس