کد خبر 869978
تاریخ انتشار: ۹ تیر ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۱

به گزارش مشرق، صبح امروز شریعتمداری با اشاره به اینکه بانک مرکزی اسامی افرادی که ارز 4200 تومانی گرفته اند را در اختیار دارد، بنابراین ما به عنوان وزارت صنعت نمی توانیم که ثبت سفارش کنندگان را افشا کنیم، چراکه اینطور به جنگ بخش خصوصی رفته ایم، این در حالی است که لیست اعلامی از سوی وزیر ارتباطات، اسامی افرادی بود که تخصیص ارز داشتند و تامین ارز آنها صورت نگرفته بود، ما نمی خواهیم به جنگ اقتصاد کشور برویم و اقتصاد را به هم بریزیم، بنابراین با استفاده از نیروی عقل خدادادی، تصمیماتی خواهیم گرفت که به صلاح اقتصاد باشد.

محمد جواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در راستای صحت های امروز وزیر صنعت در توییتر خود دربارهافشای لیست واردکنندگانی که ارز دولتی گرفته اند، نوشت:

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۱۵:۲۴ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۹
    38 0
    احسنت. آقای وزیر صمت یاد بگیر.
  • IR ۱۵:۲۵ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۹
    23 1
    انتشار خالی فایده نداره باید برخورد قاطع بشه.
  • AF ۱۵:۴۰ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۹
    21 0
    برخورد با قوه قضائیه است آفرین بر وزیر جوان
  • AU ۱۵:۴۸ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۹
    19 0
    اگر این حرفها تبدیل به عمل می شد آنوقت انقدر تنوع بودجه داشتیم که نتنها با برنامه ریزی تولید و اقتصاد رشد چشم گیر پیدا می کرد بلکه برای اهداف استراتژیک برون مرزی بنیه مالی بهتری می داشتیم. آنچه ایران امروز به آن نیازمند است قاطعیتی همچون چینی ها در برچیدن عوامل رشد اقتصادی است که برای رسیدن به اقتصاد پایدار در چند دهه قبل شروع به حذف عوامل فساد با قاطعیت و بی رحمی کردند. نتیجه عملکرد آنروز چین این شد که امروز به تمام معنا پیکره غرب و آمریکا از تحرکات چینی ها حساب می برد و این نتنها به حوزه اقتصاد ختم نمی شود بلکه در فضای رقابتهای استراتژیک و و حفظ تمامیت ارضی چین هم معنا بخشیده و یک نمونه آن بازپس هنگ کنگ بود بدون شلیک یک گلوله!
  • سجادی IR ۱۶:۱۴ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۹
    20 0
    سلام تنها وزیری که خیلی سریع و صریح اعلام موضع کردند وزیر جوان ارتباطات است البته اگر می گوییم جوان منظورمان کم تجربه گی و خامی نیست چرا که هشت سال دفاع مقدس با آن همه مشقات را همین جوانان کم و سال با موفقیت گذراندند و البته امروز نیز برای عبوز از بحران های اقتصادی نیازمند جوانان مومن و انقلابی و در عین حال متخصص هستیم تا با جسارت و شهامت از گردنه های صعب عبور کنیم نه کسانی که به شدت محافظه کار و محتاط هستند. به امید آن روز
  • امید IR ۱۶:۱۶ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۹
    1 12
    اینا همش گفتار درمانیه /مثل پخش سخنان نماینده زاهدان.بعدشم مشرق جدیدا حرفامو نمیذاری
  • IR ۱۶:۵۶ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۹
    0 0
    امیدوارم اینم جنگ زرگری نباشه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس