کد خبر 869675
تاریخ انتشار: ۸ تیر ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۳
نتانیاهو

ارتش رژیم صهیونیستی با بیان اینکه به دلایل امنیتی اجازه ورود به سوری‌ها را نمی‌دهند، گفت اما کمک به معارضان برای مبارزه با دولت سوریه ادامه خواهد یافت.

به گزارش مشرق، ارتش رژیم صهیونیستی امروز (جمعه) اعلام کرد که اجازه ورود آوارگان و پناهجویان سوری را به فلسطین اشغالی نمی‌دهد اما ارسال کمک برای معارضان و تروریست‌ها تداوم خواهد داشت.

در بیانیه صهیونیست‌ها ادعا شده که درپی عملیات ارتش و نیروهای مقاومت در مناطق جنوبی سوریه، بیش از 45 هزار نفر آواره شده و به مرزهای فلسطین اشغالی و اردن آمده‌اند.

ببینید:

به نوشته روزنامه «جروزالم پست» سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی با بیان اینکه مرزهای فلسطین اشغالی به روی آوارگان سوری بسته خواهد بود، گفت: «ارتش خود را برای سناریوهای متعدد، از جمله تداوم کمک به (معارضان) سوری‌ها آماده می‌کند».

ارتش اسرائیل که داعیه حمایت از معارضان سوری در برابر عملیات‌های دولت دمشق را دارد اما تاکید کرد که برای حفظ امنیت خود، اجازه ورود به هیچکدام از سوری‌ها را نخواهد داد.

صهیونیست‌ها پیشتر امروز با انتشار ویدئویی اعلام کردند که طی یک عملیات ویژه شبانه، برای معارضان و تروریست‌های مستقر در بلندی‌های جولان، چندین تُن کمک ارسال کرده است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس