کد خبر 869614
تاریخ انتشار: ۸ تیر ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۶
میوه

رئیس اتحادیه میوه و سبزی با آغاز فصل تابستان قیمت میوه روند کاهشی پیدا کرده است، گفت: توت فرنگی، آلو، زردآلو و گیلاس بین ۲۵ تا ۳۰ درصد کاهش قیمت داشته است.

به گزارش مشرق،‌ اسدالله کارگر رئیس اتحادیه میوه و سبزی اظهار کرد: با آغاز فصل تابستان قیمت میوه روند کاهشی پیدا کرده و در حال حاضر میوه به اندازه کافی و به صورت فراوان در بازار وجود دارد.

وی با بیان اینکه کمتر میوه‌ای قیمت آن طی هفته‌های اخیر افزایش یافته است، خاطرنشان کرد: توت فرنگی، آلو، زردآلو و گیلاس بین ۲۵ تا ۳۰ درصد کاهش قیمت داشته است.

رئیس اتحادیه میوه و سبزی با بیان اینکه واحدهای صنفی مجار به فروش میوه با سود ۳۵ درصد هستند، افزود: ۳ هزار و ۵۰۰ واحد مجوزدار در تهران در حال فعالیت هستند که اکثر آن‌ها پایبند به قانون هستند، اگر تعداد اندکی از واحدها بخواهند تخلف کنند حتما با آن‌ها برخورد می‌کنیم.

وی درباره دلایل تفاوت قیمت میوه‌ها در واحدهای صنفی گفت: میوه‌ها در میادین بر اساس درجه بندی یک، دو، سه قیمت گذاری می‌شوند و دلایل تفاوت قیمت در واحدها به خاطر درجه میوه‌های است که عرضه می‌شود.

کارگر ادامه داد: بازرسان اتحادیه، اتاق اصناف و تعزیرات حکومتی در موضوع نظارت بر واحدهای صنفی فعال هستند و با متخلفین برخورد می‌کنند.

رئیس اتحادیه میوه و سبزی تصریح کرد: مردم می‌توانند در صورت مشاهده تخلف و گران فروشی با شماره ۵۵۶۶۲۳۸۰ تماس گرفته و موارد تخلف را به اتحادیه گزارش کنند.

منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۴:۰۹ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۸
    3 0
    مطمئنی توی بازاری؟؟
  • IR ۱۶:۴۵ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۸
    3 0
    ماه رمضان تو خواب خرگوشی بودید که هندونه رفت بالا

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس