کی روش

سرمربی تیم ملی فوتبال با انتشار مطلبی پاسخ مصاحبه امروز برانکو ایوانکوویچ را داد.

به گزارش مشرق، کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در صحبت‌هایی پس از مصاحبه امروز برانکو ایوانکوویچ جواب سرمربی پرسپولیس را داد:

آقای پروفسور از کشور فوق العاده کرواسی. از طرف یک شهروند فروتن پرتغالی. از طرف کشوری که بیش از یک هزار سال قدمت تاریخی دارد؛ کشوری که در تاریخ، کشفهای بزرگی در این جهان و در مناطق مختلف دنیا داشته است. سرزمین لوییس کاموئز بزرگ (شاعر). سرزمین اوزه بیو، فیگو، کریستیانو رونالدو که توانایی معرفی سه تن از برترین های تاریخ فوتبال دنیا را داشته است. اما وسعت تاریخ و فرهنگ یک کشور ارتباطی با اندازه های مرز آن کشور ندارد و بر عکس ارتباط مستقیم به ارزشها و اصولی دارد که مردمان آن سرزمین برای آن می جنگند و همیشه برای آن تلاش می کنند.

هیچ وقت خود را پشت کشور بزرگ کرواسی پنهان نکن و خواهشا به صورت غیرمحترمانه و کنایه آمیز کشور و مردم من را تحقیر نکن. این مساله بین من و تو است و دقیقا بین من و تو است زیرا متاسفانه مسوولان ورزشی که وظیفه دارند شما را به سکوت وادار کنند و از لطمه زدن و سم پاشی علیه تیم ملی جلوگیری کنند، این انگیزه را برای دعوت شما به سکوت ندارند.

بنده به هیچ عنوان در تلاش نیستم و نمی خواهم از کار کردن شما جلوگیری کنم و اگر دوست دارید در ایران بمانید امیدوارم تا آخر عمر اینجا کار کنید. فقط یک بار دیگر مستقیم در چشمان شما می گویم. نوع رفتار شما و ارزشهایی که شما می خواهید به آن پایبند باشید با ارزشها و اصول بنده کاملا متفاوت است. در این زمینه ما نمی توانیم هیچ شکی داشته باشیم. ما در دو سنگر متفاوت هستیم. این بار هم شما تلاش کردید توجهات را منحرف کنید اما نمی توانید از دست من فرار کنید:


1-شما برنامه آماده سازی تیم ملی را در اردوی ژانویه در دوبی بر هم زدی و تمام سازمان تیم ملی را از هم پاشیدی تا جایی که من تهدید به اخراج شدم.
2-با رفتار و عمل خود در پرسپولیس روحیه و همدلی تمامی کادر تیم ملی را از بین بردید.
3-شما به صورت مستقیم در ساختمان پک و ایفمارک دخالت کردید وقتی برای دفاع از هومن افاضلی و خانم هراتیان حاضر شدی مصاحبه هایی را انجام داده و عکسهای متفاوتی را بگیری.
4-شما به صورت مستقیم در مسائل آماده سازی و کیفیت زمین شماره یک مرکز ملی فوتبال دخالت کردید.
5-شما در مسائل مرتبط به البسه جیووا دخالت کردی و کیفیت این لباسها را تحسین کردی و حتی خود باشگاه پرسپولیس یک ماه قراردادش را با جیووا لغو کرد.
6-شما با برنامه آماده سازی تیم ملی در راه جام جهانی 2018 با چند مصاحبه در برهه های مختلف مماشات داشتی.
7-به دفعات مختلف در رسانه ها در راستای تحقیر و دست کم گرفتن حضور بازیکنان و تمرین آنها یک روز در هفته با تیم ملی مصاحبه انجام دادی و تلاش داشتی تجربه مربیگری من را زیر سوال ببرید.
8- بله حق با شماست. مممنونم که منشا را به من یادآوری کردی و الان از این فرصت می خواهم استفاده کنم که راجع به " آدام همتی" یادآوری کنم که با تخصص شما به تیم اضافه شد؛ بازیکنی که مثل بازیکنان اوکراینی هیچ دقیقه یا دقایق بسیار اندکی بازی کرد و این نشان دهنده کیفیت تصمیمات فنی شماست که با این تصمیمهای شما هزاران یا میلیونها دلار را از بین بردی.
9-شما با صحبتهای تمسخرآمیز و سم گونه خود سعی بر تحسین بازیکنان لیگ داشتی و به عمد فراموش کردی که مهدی طارمی را تحسین کنی؛ بازیکنی که مجبور به دروغ گویی شد و فیفا او را جریمه کرد و او بعدا مجبور به ترک ایران شد. همینطور هیچ صحبتی راجع به بازیکنانی مثل رامین رضاییان، سردار آزمون، علیرضا جهانبخش، کریم انصاری فرد، میلاد محمدی و سعید عزت اللهی انجام ندادی به خاطر اینکه از قصد به دنبال تفرقه در تیم ملی فوق العاده ایران هستی.
10-برای امروز جهت یادآوری عرض می کنم که برای شما 10 سال طول کشید که بعد از جام جهانی 2006 پا به کشور بی نظیر ایران بگذاری. به خاطر اینکه بعد از جام جهانی 2006 شما شجاعت یا وجاهت لازم برای نشان دادن صورتتان در ایران و قبول مسوولیت برای عملکردتان دوشادوش بازیکنانتان را نداشتید و آنها تنها و بدون حضور شما از جام جهانی برگشتند و شما به خاطر دارید که بعضی از بازیکنان مجبور شدند به صورت مخفیانه از فرودگاه خارج شوند. همینطور باید یادآوری کنم که وقتی شما سرمربی الاتفاق عربستان بودید حتی جسارت لازم برای بازگشت به ایران را نداشتی و با ایجاد بهانه به ایران نیامدی.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 22
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • کیان IR ۲۲:۱۳ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۶
    13 11
    کیروش قبل از شروع جام جهانی اعلام کرد بازیکنانی که برای تیم ملی انتخاب شدن و در لیگ ایران بازی میکنن کیفیت بالایی ندارن،در جام جهانی ستاره های تیم ملی بازیکنان لیگ برتر ایران بودن،کی روش خیلی به خودش غره شده بره از تیم ژاپن و کره یاد بگیره که کلمبیا و آلمان را با یک بازی برتر بردن،.........
  • نصیر IR ۲۲:۲۴ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۶
    24 10
    من یه خورده حافظم خوب کار می کنه دقیقا یادمه اردوی دوبی رو کیروش بعد از لغو بازی دوستانه با اخراج 6 ملی پوش پرسپولیس خراب کرد آنهم بازیکنانی که اون وسط هیچ نقشی نداشتن جالبه کیروش به این راحتی داره گذشته رو تحریف می کنه!!! دوما این خود کیروش بود که بازیکن کروات رئال مادرید رو عمدا با هدف تمسخر برانکو قبل از جام جهانی مسخره کرد سوما این خود کیروش بود که گفته بود لیگ باید تعطیل بشه چون بازیکنان لیگ کیفیت ندارن و بین بازیکنان تفاوت قائل شد
  • IR ۲۲:۲۷ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۶
    10 17
    درود بر کی‌روش. هیچوقت به دروغ تن نمیدن بر خلاف برانکو که فقط هواداران لنگ نشناختنش. اونم به درک خودشون بر میگرده
    • IR ۱۰:۵۸ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۷
      11 9
      لال شو بابا...
  • IT ۲۲:۵۰ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۶
    11 13
    برانکو همان فرد 2006 هست. با همان اخلاق که هیچ کس نمیتونه تحملش کنه
  • IR ۲۳:۰۶ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۶
    13 9
    یه نفر اینو از برق بکشه...بیشتر از کوپنش داره حرف میزنه
    • IR ۱۰:۵۷ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۷
      14 7
      حسابی قاطی کرده
  • IR ۲۳:۱۳ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۶
    4 5
    دیگه این صحبت ها داره خیلی بی مزه میشه هر کس سرشو بندازه پایین کار خودشو بکنه ؛ بیشتر این چیزایی که کی روش گفت مسائل حاشیه ای و غیر ضرور هستن که سرمربی نباید حتی در مورد شون اظهار نظر کنه ...
  • GB ۲۳:۲۲ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۶
    9 9
    یادش رفت بگه علی کریمی هم وقتی دید تیم ملّی خوب بازی میکنه و مراکش را برده، برای منحرف کردن اذهان، یک دفعه اقتصاددان شد و به مردم گفت که نه طلا بخرید، نه ماشین، تا هر وقت من بگم! واقعاً بعضی از اهلی فوتبال ما هفت خط هایی هستند که شیطون باید پیششون کارآموزی کنه!
  • US ۲۳:۴۷ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۶
    15 5
    چی میگه این؟کره جنوبی المانو برد آلمان قهرمان جام جهانیه یعنی مثل پرتقال کوچیک نیست اقای کیروش دستاورد شما مساوی با پرتقال بود اونم با بازیکنای دست پرورده برانکو و شفر
  • AE ۲۳:۵۸ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۶
    7 10
    فقط کی روش. دوستت داریم مرد بزرگ
  • IR ۰۲:۰۴ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۷
    10 7
    بشین سر جات مرتیکه پرتغالی . اینقدر 100 میلیارد 100 میلیارد از پول بیت المال ریختن تو حلقت عین آقا بالا سر به همه نگاه میکنی و میپری . مگه تو کی هستی اصلا
    • امیین DE ۱۳:۲۴ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۷
      2 1
      100 میلیاردو از کجات در اوردی؟ میدونی دستمزد کیروش چقدره ؟
  • US ۰۲:۳۶ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۷
    10 12
    دمت گرم کیروش.آقا دوسش دارم.راس میگه دیگه.این یارو وقتی خودش سرمربی تیم ملی بود آفتابه کشید به تیم.الانم داره برا کیروش قد قد میکنه
  • IR ۰۳:۴۲ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۷
    8 6
    صد رحمت به پدرتون حداقل از نفوذ و قدرت و پشت پرده های تیم پرسپولیس در فدراسیون پرده برداشتید،
  • IR ۰۷:۵۸ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۷
    10 7
    کیروش از مردای مرد فوتبال ایران است تاریخ ثابت میکند..
  • سوسان IR ۰۹:۲۶ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۷
    8 10
    وقتی مربی تیم ملی هستی باید تمام امکانات در اختیارت باشه و زر اضافی خفه بشه رانتهای دولتی برخی از تیمها رو هار کرده به جای پول دادن به تیم ملی به دوتا تیم در پیت پول میدند
  • IR ۱۰:۳۹ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۷
    12 6
    کی روش خل شده
  • بهرام IR ۱۳:۲۶ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۷
    1 0
    ........
  • IR ۱۳:۲۸ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۷
    0 0
    گناه داره
  • IR ۱۴:۱۹ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۷
    4 2
    خاک تو سرت برانکو
  • علی IR ۱۴:۲۱ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۷
    4 1
    برانکو حسود شده

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس