سران قوا

نمایندگان مجلس طی نامه‌ای به علی لاریجانی خواستار این شدند که وی به عنوان رئیس مجلس ضمن پیگیری برگزاری نشست قوای سه‌گانه، کمیته ویژه بررسی مشکلات اقتصادی سه قوا را تشکیل دهد.

به گزارش مشرق، جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در نامه‌ای خطاب به علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی خواستار برگزاری  نشست قوای سه‌گانه و تشکیل کمیته ویژه برای رسیدگی به مشکلات اقتصادی مردم و نوسانات ارزی شدند. 

در همین زمینه، حمیدرضا حاجی‌بابایی نماینده مردم همدان و رئیس فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس ضمن تایید این خبر گفت: در این نامه از رئیس مجلس خواسته‌ایم هرچه سریعتر نشست سران قوا با حضور وزرا ، نمایندگان مجلس و مقامات قضایی در صحن خانه ملت برگزار شود. 

بیشتر بخوانید:

تشکیل کمیته «دیپلماسی اقتصادی» در مجلس

اظهارات عجیب جهانگیری: در ماه‌های آینده کارخانه‌های متعددی تعطیل می‌شود

وی ادامه داد: امروز زمان آن است که قوای سه‌گانه مانند بسیاری از دوران‌ها با وحدت بر سر یک میز نشسته و برای رفع مشکلات مردم بکوشند. دیگر امروز عدم فعالیت مقام و مسئولی قابل توجیه نیست. 

حاجی بابایی با بیان اینکه نشست قوای سه‌گانه باید به صورت علنی و شفاف برگزار شود خاطرنشان کرد: مردم محرم ما هستند و نباید چیزی را از آنها پنهان کنیم، ملت باید بدانند که چه مسائلی در کشور وجود دارد.

نماینده مردم همدان با ابراز انتقاد از عملکرد برخی از وزرای دولت، گفت: برخی وزرا کسل و خسته‌اند و طوری رفتار می‌کنند که گویی شکست خورده‌اند،‌در این شرایط بهتر است آقای روحانی قبل از آنکه مجلس بخواهد وزیری را اسیتضاح کند، آن فرد را برکنار کند. 

حاجی بابایی با تاکید با اینکه وکلای ملت در مجلس ضمن حمایت از دولت و سایر نهادهای کشور بر روی عملکرد آنها نظارت می‌کنند تصریح کرد: امروز زمان آن است که رئیس مجلس به وظیفه قانونی خود عمل کرده و همانطوری که رهبری گفتند طوری مسائل را تنظیم کند که مجلس در راس امور باشد، مجلس بدون گل زدن نمی‌تواند در راس امور باشد. 

وی در بیان جزئیات دیگری از نامه نمایندگان مجلس به علی لاریجانی گفت: مجلس خانه ملت است به همین دلیل ما در نامه نوشته‌ایم که تمامی مقامات  دست‌اندرکار  و حتی کارشناسان را زیر سقف خانه ملت گردآوری کرده و در نشستی یک روزه و حتی بیشتر مسائل اقتصادی و مشکلات مردم را پیگیری کنیم. 

رئیس فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس اعلام کرد: عملکرد هیات رئیسه مجلس به خصوص رئیس پارلمان مطلوب نیست و باید تحرک بیشتری از خود نشان دهند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • US ۱۱:۴۳ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۴
    این مملکت رو رهبری نگه داشته ، سلامتی مقام معظم رهبری صلوات .
  • DE ۱۱:۴۳ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۴
    10 0
    عزیزم این گرونی نیست رونمایی از ناکارآمدی طرف امضا می کنه ما همه با بن دندان تکون می خوریم نگید اینهایی که دلار می خرن کارمندی مثل من هستن. صاحبان قدرتن و نگید که نمی شناسید اینها رو که از میان شما هستند
  • ۱۲:۰۲ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۴
    11 4
    خخخخخ
  • IR ۱۳:۵۶ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۴
    1 3
    كميته ويژه چيه؟ همه چيز تمام شد اقتصاد ايران به پرتگاه نابودي سقوط كرد
    • مهران IR ۱۴:۱۷ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۴
      5 0
      این تحریم ها هیچ شبیه تحریم های 38سال قبل نیست بسیار گزنده دارد خود را نشان میده
  • محمدی راد IR ۱۴:۱۶ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۴
    5 2
    این اولین بار نیست که تحریم می شویم ولی مسئولان قبلی فعال تر و با برنامه جلو می رفتند این دولت نه حوصله کار و فعالیت دارد نه برنامه خاصی اتفاقا فقط در راه اشتباه خود اصرار دارد و روز به روز وضع اقتصادی کشور از کنترل خارج می شود تا دوستان و نزدیکان بیشتر بتوانند با رانت سود بیشتری سود کنند و به دشمن هم پیام می دهد که ما نیازمند شمایم متاسفانه کارکرد دولت در این برهه خیلی بد و ضعیف بود و تیم دولت خیلی خیلی نارکامد است و باید پاسخگو باشد.
  • US ۱۴:۵۹ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۴
    1 0
    فتنه 97 بعضیاخوب دارن جا میزنن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس