کد خبر 865965
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۷
سردار شهید مدافع حرم، سید حمید تقوی فر

زمانی که وارد معراج شهدا شدم پیکر حاج حمید را دیدم آرام خوابیده بود مردی که همیشه پر انرژی بود مدام در تلاطم بود حالا توی تابوت آرام گرفته بود باورش سخت بود.

گروه جهاد و مقاومت مشرق - زمانی که وارد معراج شهدا شدم پیکر حاج حمید را دیدم آرام خوابیده بود مردی که همیشه پر انرژی بود مدام در تلاطم بود حالا توی تابوت آرام گرفته بود باورش سخت بود.

جملات بالا بخشی از روایت پروین مرادی همسر سردار شهید حاج حمید تقوی‌فر است. او برای ایسنا روایت می‌کند: تازه از سفر اهواز به خانه برگشته بودیم و در تدارک زیارت امام رضا بودیم من همراه حاج حمید برای رسیدگی و آماده سازی ماشین به تعمیرگاه رفته بودم. وقتی داشتیم به خانه برمی‌گشتیم حاج حمید گفت: «خیلی عجیبه وقتی در اهواز هستم آرامش ندارم و زمانی هم که به تهران می‌آیم آرامش ندارم ولی وقتی وارد نجف می‌شوم آرامش عجیبی نصیبم می‌شود.»
من آن موقع متوجه نشدم که حاج حمید از چه آرامشی حرف می‌زند. زمانی که وارد معراج شهدا شدم پیکر حاج حمید را دیدم آرام خوابیده بود مردی که همیشه پر انرژی بود مدام در تلاطم بود حالا توی تابوت آرام گرفته بود باورش سخت بود. سخن حاج حمید بود که در گوشم تکرار می‌شد و بعدها شنیدم که پیش از انتقال پیکر پاکش به تهران در نجف و در حرم امام علی (ع) هم طواف داده شده بود.

سردار شهید حاج سید حمید تقوی‌فر از بنیانگذاران «حشد شعبی» (نیروهای مردمی) در کشور عراق و یکی از نخبگان اطلاعات و عملیات در دوران هشت سال دفاع مقدس بود که سه سال پیش در جریان مبارزه با تروریست‌های تکفیری داعش در منطقه عزیز بلد به شهادت رسید.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۶:۲۲ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۸
    16 0
    رحمت الله
  • 1 IR ۲۲:۳۱ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۸
    6 0
    اللهم صل علی محمد وآل محمد وعجل فرجهم
  • رضا IR ۰۶:۲۹ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۹
    3 0
    شهداشرمنده ایم
  • محمد ثانیا IR ۰۸:۱۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۶
    1 0
    روایت های خواهر مرادی از شهید تقوی را خواندم..متوجه ذوق نویسندگی خاص و قدرت منحصربفرد ایشون در نقل روایت شدم.پیشنهاد میدم ایشون خودشون راوی و نویسنده کتاب شهید بشن.نگاه ایشون فراتر از نگاه یه همسره.بیشتر شبیه یه همرزمه یه دوسته تا همسر..و این نقطه قوته.از سویی نگاه ایشون فراتر از نگاه یه دوربینه.ِِجزئیاتی را میگن که حتی دوربین قادر به ضبطش نیست

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس