کد خبر 731945
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۴:۱۳
آخرین وداع حاج حمید تقوی‌فر با پدرش

پرسیدم: «چی گفتی؟» حاج حمید تکرار کرد: «خب بابام شهید شده برویم به مادرم اینا بگیم هنوز هیچکس خبر نداره.» دوباره مبهوت پرسیدم: «پدرت شهید شده؟»

به گزارش گروه جهاد و مقاومت مشرق، پروین مرادی همسر سردار شهید حاج حمید تقوی‌فر در خاطره‌ای درباره آخرین وداع این فرمانده با پدر شهیدش روایت می‌کند:  خانه پدرم بودم که حاج حمید بعد از چند روز از جبهه آمد گفت: «آماده شوید که برویم روستا، باید به مادرم خبر بدهم که پدرم شهید شده است.» من که مشغول جمع کردن وسایل دخترم مریم بودم اولش به چیزی که حاج حمید گفته بود شک کردم برای همین سرم را بلند کردم و نگاهش کردم مثل همیشه آرام بود.

پرسیدم: «چی گفتی؟» حاج حمید تکرار کرد: «خب بابام شهید شده برویم به مادرم اینا بگیم هنوز هیچکس خبر نداره.» دوباره مبهوت پرسیدم: «پدرت شهید شده؟» حاج حمید قاطع تر از دفعه دفعه قبل گفت: «بله دیگه شهید شده بالاخره کسی که می‌رود جبهه باید انتظار هرچیزی رو داشته باشه.»

آخرین وداع حاج حمید تقوی‌فر با پدرش

رفتار آن روز حاج حمید با محبت عمیق و بی‌مثالی که به پدرش برقرار کرده بود تناقض داشت. آن روز فهمیدم هیچ چیز نمی‌تواند ذره‌ایی از ایمان او کم کند. همان حاج حمید همیشگی تسلیم و مستحکم دربرابر اراده خدابود.

سردار حاج حمید تقوی‌فر از فرماندهان اطلاعات و عملیات در دوران دفاع مقدس بود که پس از حضور تروریست‌های تکفیری در منطقه به عراق رفت و ششم دی‌ماه سال 1393 در منطقه عزیزبلد به شهادت رسید. این نخبه اطلاعاتی از بنیانگذاران «حشیدالشعبی» (نیروی‌های مردمی» در کشور عراق بود «سردار سامرا» و «ابا مریم» از لقب‌های این فرمانده ایرانی است. «سید نصرالله تقوی‌فر» پدر این سردار در عملیات خیبر در منطقه طلاییه  در سال ٦٢به شهادت رسید.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس